IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Onderschrift/banner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyvr 3 feb - 0:24

Zodra je een onderschrift plaatst (via profiel, tabblad onderschrift) is deze pas te zien in nieuwe berichten. In oude berichten zal je onderschrift dus niet verschijnen.

Mocht je eenmaal een onderschrift hebben en deze wijzigen, dan verschijnt je nieuwe onderschrift wel in oude berichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whatsup.actieforum.com
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyza 14 apr - 22:52

Was eral mee bezig geweest,maar geen idee of mn onderschrift al te zien is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyza 14 apr - 22:56

Zoals je kunt zien is hij al te zien Ria.Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyza 14 apr - 23:05

Onderschrift/banner 510000809 Ja ik zag het
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 4:58

Fijn dat het plaatsen gelukt is en wat een prachtige banner zeg Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 5:26

Dank je,niet zelf gemaakt,op internet opgezocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 5:28

Ja nu zie ik ook pas het onderschrift op de banner en dan weet ik denk ik wel wie hem heeft gemaakt Onderschrift/banner 4033585029

Ik denk Claudia, zij is hier ook lid en waar de site krabbelbabbels van is Wink en het is ook mijn nicht Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 5:31

Wist ik niet,zocht mn naam op google en zag deze toen
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:21

Hahaha wat een toeval dit zeg een leuke banner die onze Clau maakte - leuk hoor Ria Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:25

Kan evt wel een andere opzoeken hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:33

Ria schreef:
Kan evt wel een andere opzoeken hoor

Als jij hem toch leuk vind dan zeker laten staan, Claudia zal het zeker waarderen dat je een banner van haar gebruikt
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:34

Ria schreef:
Kan evt wel een andere opzoeken hoor

Meid waarom zou je dat doen dan Shocked ik vind het juist leuk dat je deze nu toevallig gebruikt...

Weet je ik werk samen met onze Clau en wie weet heb je nog wel is een banner die ik maakte of zo en dat vinden Claudia en ik juist leuk... daarvoor doen we het ook - plaatjes, banners etc etc maken tot zelfs ecards toe opdat iedereen ze zou kunnen gebruiken die maar wil...

Juist leuk toch als je ziet dat wat je maakt mooi bevonden wordt - zo mooi dat je het dan ook gebruikt!

Neeeeee hoor gewoon blijven gebruiken - ik meende ècht wat ik zei - heel leuk dat je die gebruikt! Onderschrift/banner 449753282 Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:34

Wat ik dus niet wistOnderschrift/banner 1422017957
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:39

Maakt niet uit dat je dat niet wist hoor - je kan gewoon niet alles weten en ik haalde het maar ff aan dat ik ook van die dingen maak en nu dus ook samen met Clau omdat wij het gewoon super leuk vinden om ze dan ook nog is ergens tegen te komen

Enne deze Onderschrift/banner 704080218 is voor jou want ik wil je een goed gevoel geven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 6:41

Onderschrift/banner 4055975554
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 7:07

Nou indd ik zou het ook super vinden als ik mijn wekrje ineens bij iemand anders terug zie,. Wink
Dus lekker laten staan,. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 7:07

Wink Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyzo 15 apr - 10:26

Haha ja zeker leuk hoor om een banner van mij hier terug te zien! Ze zijn tenslotte ook gemaakt om door anderen gebruikt te kunnen worden Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyma 16 apr - 2:33

Wat is de wereld toch klein he?Onderschrift/banner 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyma 16 apr - 2:42

Ik vind het leuk dat op dit forum de banner zo groot mag zijn Onderschrift/banner 449753282
maar de avater vind ik een beetje aan de kleine kant, is dat de uiterste maat 150/150?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyma 16 apr - 2:42

Hahaa, ja dat zeker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyma 16 apr - 2:44

Wilmaatje schreef:
Ik vind het leuk dat op dit forum de banner zo groot mag zijn Onderschrift/banner 449753282
maar de avater vind ik een beetje aan de kleine kant, is dat de uiterste maat 150/150?

Ja dat de banner zo groot mag is indd fijn,. Wink

Maar voor de avatar is 150 x 150 de uiterste maat ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Emptyma 16 apr - 3:01

Jah 150x150 Wilmaaje - dat is al een grote maat hoor - het gaat ook om een avatar heh - is eigenlijk slechts een klein plaatje wat je normaal bij je profiel plaatst Wink

Op de meeste fora is de max 120x120 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onderschrift/banner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschrift/banner   Onderschrift/banner Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Onderschrift/banner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» vraagje hoe kan ik mijn avater en zo er weer op krijgen en mijn banner.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Mededelingen, tipc & trucs-