IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Baasjes houden hond op afstand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptywo 11 jul - 20:27

Vergeleken met andere West-Europese landen zijn Nederlandse hondeneigenaren het minst intiem met hun huisdier. Zo telt ons land het laagste aantal hondenfluisteraars. Slechts een kwart van de ondervraagden deelt geheimen met het huisdier. Dat blijkt uit onderzoek van een dierproductenproducent Elanco onder zesduizend Europese baasjes.

Ook aan de eettafel zijn we het minst scheutig. Van de Nederlandse baasjes legt 44 procent iets van de warme maaltijd in de voederbak. In Italië deelt driekwart de pasta. Honden aankleden gebeurt het meest in Spanje, waar kleine hondjes geliefd zijn. In Nederland is met dat met 22 procent wederom het laagst.

Zelfs wanneer het aankomt op het samen in een bed slapen met de hond houden Nederlanders het meest afstand: 27 procent. Het gemiddelde in West-Europa ligt op 38 procent. De oosterburen zijn het meest innig. Bijna de helft van de Duitsers warmt zich ’s nachts aan hun viervoeter.

Volgens het Elanco onderzoek vinden 9 op de 10 baasjes dat hun gezin door de aanwezigheid van hun hond meer aan elkaar gehecht is. Dit geldt voor alle landen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 1:31

Haha als ik dit lees vind ik alleen maar dat de Nederlanders juist het meest gek zijn met hun hond, wij weten tenminste hoe we de hond de hond moeten laten zodat ie zich het natuurlijkst en prettiger voelt.Baasjes houden hond op afstand 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 1:46

Baasjes houden hond op afstand 1768083007 Baasjes houden hond op afstand 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 7:38

Ja dat ben ik helemaal met je eens Wil!!
Wie zijn hond mee laat eten met de pot noem ik min of meer dierenmishandeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 10:01

Wij geven de hond tenminste een hondwaardig bestaan, en gaan hun niet behandelen als een half mens, om met de pot mee te laten eten of aan te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 10:49

Precies zo is het Jan en Ilse Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptydo 12 jul - 22:23

De hond, of in ons geval 5 honden mee naar bed nemen, moet er niet aan denken, waar moet ik dan liggen...
Onze honden komen sowieso niet boven, daar hebben ze niks te zoeken, alleen als ze gewassen moeten worden.
Mee eten van de pot gebeurd hier soms wel. Als er iets overblijft en ze mogen dat hebben, dan krijgen ze dat wel, maar wij eten eerst en dan de honden
...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Emptyvr 13 jul - 7:18

Nou,ze krijgen hier hoogstens spercibonen en dan is het om de brokken aan te vullen.

Yeda komt wel op de slaapkamer maar dan gewoon naast t bed op haar kleedje.
Hihi,ik zie het al dat er vijf honden op je kamer liggen,daar moet ik ook niet aan denken Syl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Baasjes houden hond op afstand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baasjes houden hond op afstand   Baasjes houden hond op afstand Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Baasjes houden hond op afstand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Huis zo koel mogelijk houden op de warme dagen
» Baasjes zitten maandenlang op kat
» honden en hun baasjes wandelen vierdaagse
» Kat na bijna acht jaar terug bij baasjes
» Dag van de hond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-