IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Raad het woord spel!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 6:16

H
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 6:21

Thema < > oude beroepen

P A S _ _ I L S _ H R I _ V E R

Helaas geen N, M, D, G, T,
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 6:42

Nou ik dènk dat het een paskwilschrijver is?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 8:43

Nou ik weet het wel zeker, het is een paskwilschrijver, dus Paula ook hier kan je weer aan de slag.

Voor mensen die er niet dagelijks mee te maken hebben, een paskwilschrijver schrijft eigenlijk een schimpdicht of een beledigende spotternij in woord of beeld, waardoor men iets belachelijk maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 9:32

Ok Hans komt in orde...

Ik dacht dat een paskwilschrijver een pamflet schrijver was... heb dus weer wat bijgeleerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 9:50

Zo knap hoor Paula dat jij het wist!!
Ik denk dat ik hier nog iets te jong voor was Raad het woord spel! 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 10:26

Raad het woord spel! 1841922132 die is goed Wil Wink

Maar dit doe ik morgen hoor - Jef is al naar boven en die kleine duvel van een Tim wil weer niet zwijgen in de bench en we moeten morgen rond 5 u al opstaan dus die wil wel slapen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 10:37

Gelijk heb je hoor, slaap lekker dan xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 16:22

Zo, hier ben ik er dan mee enne ik heb lekker geslapen hoor Wil Wink

Categorie -> Flora

----------- ----------
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 21:07

E?

Fijn dat je goed hebt geslapen Paula, kun je er vandaag weer even tegen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 21:18

Zo is dat Wil maar heb al koppijn Raad het woord spel! 878948377 pffff Wink

Categorie -> Flora

-------E--E --E-E--E--
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 21:36

A, dat is vervelend, zo vroeg al koppijn, dan maar niet te veel denken vandaag Raad het woord spel! 1650420678, hoop dat het snel over is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 21:38

Thanks Hans Raad het woord spel! 4055975554

Categorie -> Flora

-------E--E --E-E--E--

Geen: A

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 23:20

Heh gats Paula rot he, maar 1 troost ik 'lijd' met je mee want ik heb ook koppijn en zere spieren Rolling Eyes
Ik ga zo ook maar een poosje op bed liggen met een extra pijnstiller met de hoop dat het dan beter afzakt!
Jij ook beterschap ermee!!


En doe mij maar de letter N?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 20 jun - 23:30

O
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 21 jun - 6:08

Categorie -> Flora

-OO---OE--E -OE-EN-E--

Geen: A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 21 jun - 6:51

D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 21 jun - 7:00

Categorie -> Flora

DOO---OE-DE -OE-EN-E--

Geen: A

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 22 jun - 5:42

Paula houd niet van kersen vertelde ze van middag

ik dacht zou het woord iets te maken hebben met een èèn jarige plant van 7 tot 25 cm hoog die in Limburg voorkomt en de bladeren bevatten veel vitamine C en mosterdolie en word daar door in andere landen wel als keukenkruid gebruikt

Ik doe een gok, is het soms DOORGROEIDE BOERENKERS
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 22 jun - 8:21

Hahaha Hans - ik hou wèl van kersen hoor maar niet verse kersen in cake Wink

Maar... je hebt het helemaal goed hoor het is idd de DOORGROEIDE BOERENKERS
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 22 jun - 9:11

Goed weer van je Hans!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptywo 4 jul - 22:26

Wanneer komt er hier weer een nieuw woord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 2:25

Ok Syl als jij er ook weer klaar voor bent dan kan Hans mss weer een woord plaatsen Wink

Er was zo weinig belangstelling dat Hans opperde dat we mss konden pauze houden vandaar dat hij nog niks plaatste Wink

Dussssssssss Hans ik zou zeggen ga je gang en verras ons met een nieuw woord Wink Raad het woord spel! 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 2:59

akkoord, hier komt dan het nieuwe zoekwoord

Thema < > seizoengebeuren

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 3:20

A?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 3:21

K?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 3:43

Thema < > seizoengebeuren

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ A K A _ _ _ _
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 4:57

E?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 5:03

Thema < > seizoengebeuren

_ _ _ _ E _ _ _ _ _ _ _ A K A _ _ _ E
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 5:08

I?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 6:11

R
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 9:40

Thema < > seizoengebeuren

_ I _ _ E R _ _ _ R _ _ A K A _ _ I E
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 9:44

T?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 20:47

S?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 22:36

N
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 22:45

Thema < > seizoengebeuren

_ I N T E R S _ _ R T _ A K A _ T I E
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptydo 5 jul - 22:51

V?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 1:41

Wintersportvakantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 1:51

Dacht ik ook aan - aan iets met vakantie maar dan vergat onze Hans een N dus ik dacht dan nuiet en zocht niet verder maarrrrrrrr

Het zou dat wel is kunnen zijn hoor Wil Raad het woord spel! 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 1:57

Sorry ben inderdaad de N vergeten te plaatsen, maar Wilma heeft voor de nog ontbrekende letters gezorgd.
Dus ook mijn excuses aan Paula dat ik deze vakantie weer door haar neus geboord heb.
Hoop dat Wilma deze ronde het beter doet, maar daar twijfel ik ook niet aan.

Ik ga nu lekker naar de bbq Raad het woord spel! 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 3:34

Hahaha jaja Hans rep je maar naar de BBQ je hebt gelijk hoor Raad het woord spel! 510000809

Enne Wil gefelici hoor goed van je ben benieuwd wat jij ons gaat voorschotelen Wink

Hans - Smakelijk hoor met de BBQ Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 23:41

Lol zeg want mij was de ontbrekende N niet eens opgevallen Raad het woord spel! 1841922132 zie het nu pas!

Ik ga op zoek voor het volgende woord hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyvr 6 jul - 23:45

Het nieuwe raadwoord, thema fauna, succes!

- - - - - - - - - - - - - - -


Laatst aangepast door Wilma op za 7 jul - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 0:12

Om te beginnen een E, maar waar raden we eigenlijk naar Raad het woord spel! 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 4:49

Haha Hans o o o was ik het thema weer vergeten Raad het woord spel! 1202303031 Raad het woord spel! 4033585029

Het nieuwe raadwoord, thema fauna, succes!

- - - - - - - - - - - - - - -

Geen letter: E
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 5:30

Kijk , dat heb er nu van, bij fauna was ik zeker met een A begonnen Raad het woord spel! 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 9:28

Hahaha doe mij die A dan maar hoor Wil Raad het woord spel! 510000809 Raad het woord spel! 1841922132 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 22:33

Raad het woord spel! 1841922132 Haha vast ja Hans Raad het woord spel! 510000809 en jullie krijgen van mij allebei de A Raad het woord spel! 4033585029



Het nieuwe raadwoord, thema fauna, succes!

- - - - - A - - - - - - - - -


Geen letter: E
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 22:36

de U lijkt me hier ook bij te horen
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Emptyza 7 jul - 22:38

Raad het woord spel! 1841922132 Raad het woord spel! 510000809 en dan nu voor mij alleen de O aub Raad het woord spel! 4033585029 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Raad het woord spel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raad het woord spel!   Raad het woord spel! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Raad het woord spel!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Wie kent het woord klotteren?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bendeklets-