IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptyza 8 dec - 8:25

Op maandag 3 december 2012 haalde Wim Hendriks uit Wanroij zijn nieuwe rijbewijs op........

......aan de balie in het gemeentehuis van Sint Anthonis. Op zich niets bijzonders ware het niet dat hij over een maand 104 jaar oud wordt.
Het nieuwe rijbewijs is weer geldig voor 5 jaar en we hopen hem in 2017 weer terug te zien in een goede gezondheid. De heer Hendriks rijdt nog dagelijks naar zijn dochters en op de vraag van de burgemeester wat je moet doen om zo gezond oud te worden antwoordde hij: "Matig zijn met alles en veel bewegen. Ik heb altijd veel aan sport gedaan en tot mijn 95ste getennist met de klein- en achterkleinkinderen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptyza 8 dec - 9:52

Nou, ik teken er voor dat ik op die leeftijd ook nog auto kan rijden, maar misschien zijn die honden uit Nieuw Zeeland dan al zover dat ze hier de weg ook weten te vinden en ik me kan laten rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptyma 10 dec - 11:51

Hahaha Hans ja een hond als prive chauffeur Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar 1768083007
wie weet ooit in de toekomst Wink


En met 104 jaar nog auto rijden??
IK vind toch dat je op een bepaalde leeftijd niet meer auto mag rijden hoor
ik zie genoeg op de weg dat ik denk pfieuwwww dat kan toch echt niet meer,
dat is nu een gevaar op de weg geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptyma 10 dec - 21:38

Nou woowwwww dan moet het wel een fitte vent zijn toch? Shocked

Wat Wil zegt vind ik ook en zie het ook vaak op de weg - dat je dan zoiets hebt van pfff zeg die kan maar beter thuis blijven Wink

Eigenlijk vind ik dat er verplicht een gezondheids en reflex controle zou moeten gebeuren vanaf een bepaalde leeftijd - en dan wel jaarlijks...

Kan me helemaal voorstellen dat je de auto niet graag aan de kant laat staan maar als het zover is dat je een gevaar op de baan wordt voor anderen (en ook voor jezelf natuurlijk) dan vind ik wel dat het moet ophouden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptydi 11 dec - 3:25

Nou mijn idee hoor! Ik vind ook dat er soms mensen op de weg rijden die beter niet kunnen rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Emptydi 11 dec - 3:35

Sowieso neemt je reactievermogen bij het ouder worden steeds meer af en als bijvoorbeeld een 80 jarige reageer je dan echt niet meer zo snel als zou moeten in het verkeer....ik vind dat je dan zo wijs moet zijn om te zeggen nu is het genoeg geweest voor de veiligheid van mezelf en andere weggebruikers.

Vaak denk je zelf dat het allemaal nog wel meevalt maar in de praktijk valt dat dus heel anders uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar   Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bijna 104 en weer een nieuw rijbewijs voor 5 jaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kat na bijna acht jaar terug bij baasjes
» Poes duikt na elf jaar weer op
» Valentijn niet alleen voor geliefden ook voor vriendschap etc
» Nieuw gadget
» Foutparkeerder mag weg na betalen bijna 9000 euro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-