IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Probleem op forum met navigatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin
Admin


Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 1:31

Hoi, er is een probleem op alle forumotion fora met de navigatie. Zodra een topic meerdere pagina's heeft, kan je een melding krijgen en krijg je de pagina niet te zien.

Zoals gezegd hebben alle fora hier last van en het probleem is inmiddels gemeld. IK ga er dus vanuit dat ze ermee bezig zijn en dat het op korte termijn weer wordt opgelost.

Ik zal de meldingen in de gaten houden en als er meer nieuws is, dan meld ik het hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whatsup.actieforum.com
Gast
Gast



Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 1:45

Even een kleine aanvulling...

Waarschijnlijk hebben we hier iets minder last omdat de meeste topics nog maar uit 1 pagina bestaan. Scheelt weer Probleem op forum met navigatie   510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 1:58

Het probleem lijkt alweer te zijn verholpen. Snelles Jelles daar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 4:14

Ooooow dat was er dus aan de hand, ik kon op mijn eigen forum ook al niet meer een topic in, was al aan het zoeken maar vond niks. snapte er niets van maar ineens deed het het weer. Indd snelle jelles Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 10:30

Top dat het al zo snel was opgelost Probleem op forum met navigatie   510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Emptyma 13 feb - 11:02

Niks van gemerkt, goede sevice dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Probleem op forum met navigatie   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Probleem op forum met navigatie    Probleem op forum met navigatie   Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Probleem op forum met navigatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Afmelden als lid van het forum
» foto's die traag openen op het forum
» Het forum is reclamevrij voor leden!
» Forum laad traag, wie heeft er nog meer last van?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Mededelingen, tipc & trucs-