IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Empty
BerichtOnderwerp: Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal    Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Emptyza 7 apr - 1:01

Inwoners van het Duitse dorp Erlenbach am Main troffen vrijdag tot hun verbazing vijf kamelen aan op hun gazon.

De bultenaren stonden op hun gemak hun ontbijt te doen met de coniferenhagen en de bloemperken in de voortuin van de woning, zegt de politie.

De dienders kwamen er al vlug achter dat in de omgeving een circus was neergestreken. De dompteurs bleken in slaap gevallen en hadden verzuimd de hokken af te sluiten, waardoor de dieren hun kans schoon zagen voor een ommetje door het dorp.

Nadat zij door de agenten uit hun slaap waren gewekt lokten de circuslui hun kamelen met een fluitje weer terug.
© Novum
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal    Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Emptyza 7 apr - 1:06

Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  1841922132 Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  1047857299 had die mensen hun koppen wel willen zien zeg...

Kan me voorstellen hoe ik zou staan te kijken als er hier in mijn voortuin kamelen hun ontbijt zouden staan nuttigen hahahahaaaaaaa
Shocked Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  1215253210 Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  287362629
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal    Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Emptyza 7 apr - 6:04

Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  1841922132 Haha nou dat weet ik wel hoor Paula wat voor kop jij dan zou trekken > Shocked <

Maar zeker weten dat je dan raar staat te kijken Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  1768083007

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal    Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kamelen knabbelen Duitse voortuin kaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Duitse Oranje fan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-