IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 1:38

De Dierenopvangcentrum Amsterdam gaat zich morgen, op vrijdag de dertiende, sterk maken voor de zwarte kat. Deze kleur poes wordt namelijk gediscrimineerd door de inwoners van Amsterdam. Wat is er nou aan de hand? De zwarte katten in het asiel kunnen maar moeilijk nieuwe baasjes vinden.
Zowat de helft van de katten in de opvang is zwart. Om die 47 poezen aan een baasje te helpen, gaan ze morgen in de uitverkoop. Zwarte katten gaan een dag lang belastingvrij over de toonbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 3:06

Dit probleem schijnt ook bij zwarte honden te zijn, ook die worden voorbij gelopen in de asiels
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 3:11

o dacht ff dat het een dubbelzinnig berichtje was 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' 1202303031 maar is het waar joh ,vindt zwarte poezen en honden ook prachtig hoor !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 4:31

Oh? Verbaasd me. Zullen mensen onbewust niet kiezen voor zwart? Ik kan me namelijk geen duidelijke reden bedenken waarom zoveel mensen er nadrukkelijk niet voor zou kiezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 7:09

Ik heb niks tegen zwarte katten of honden.Onze vorige kat was zwart en die is twintig jaar geworden en was een schat van een kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 8:36

Ik vind juist zwarte katten en honden heel bijzonder en mooi om te zien!
Maar heel veel mensen vinden sowieso een zwarte hond afschrikwekkend en eng en wit hoor je vaak ah wat schattig.......dat verschil merkte ik altijd al als je met Kyra en Benji buiten liep.
En Kyra was zo'n lieve lobbes ook 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' 4216732284

Maar ik zie het zelfs bij kinderen, op een lichte hond stappen ze veel sneller op af als op een donkere hond
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 8:42

Zelfs Smook wil niets te maken hebben met grote zwarte honden Very Happy, hij gaat er met een boog om heen en durft op een afstand wel flink er naar te blaffen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptydo 12 apr - 10:12

Haha die Smook ook 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' 1768083007 maar ja ook onder de honden zelf komt dat voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Emptyza 14 apr - 8:53

Ik heb niks ook tegen zwarte katten of honden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'   'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

'Zwarte poesjes worden gediscrimineerd'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» poesjes
» ouder worden
» Waarom de Zwollenaars blauwvingers genoemd worden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-