Onderwerp: Mysterieuze knop van TNT za 28 apr - 3:07
Tv-zender TNT installeerde op het marktplein in Aarschot een mysterieuze knop met enkel de boodschap 'push to add drama'. En jawel, hij werkt!
Dit alles was om hun TV kanaal in België te lanceren...
Kijk en geniet hihihi
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT za 28 apr - 3:40
Geweldigggggggggg wat gaaf in elkaar gezet!!! Haha wat had ik ook graag op die knop gedrukt zeg!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT za 28 apr - 21:39
Gewelllllllllllllllllllldig,echt weer iets voor die belgen!! Die zijn daar zoooooooooooo goed in!! Dat zag je met Benidorm basterds.
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT za 28 apr - 21:54
@ Wil - jaaa ook ik had maar wat graag op die knop gedrukt hoor hihi
@Jan - haha ja die Benidorm basterds... dat was ook wel goed heh - ook heeeel veeeel "stomme" koppen gezien daar lolllll
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT za 28 apr - 23:16
Echt super geweldig dit. Prachig om naar te kijken en zo goed bedacht en in elkaar gezet...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 1:55
Ja nogmaals super bedacht en uitgevoerd hoor en ja benidorm bastards hahaha ook super leuk!!
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:14
Hihihi ja - maar zo was vroeger bananasplit bij jullie toch ook vaak super leuk om naar te kijken hoor
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:22
Ja idd. Paula,dat was ook wel leuk.Maar jullie Belgen zijn daar veel beter in. Neem nou die sene in die container die vlak bij dat calcenter stond. Die lui werden betaald met hun eigen opdringerigheid dacht ik.
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:24
Hahahaha jaaaaa lol heh
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:46
Container bij een callcenter??? Die heb ik jammer genoeg gemist denk ik
Maar ook ik vind dat de belgen het geweldig leuk en goed doen met de verborgen camera hoor, de formule van benidorm bastards zit hem natuurlijk doordat de bejaarden het uitvoeren en je dat niet verwacht op die leeftijd wat ze allemaal uitspoken hihi
Goh de 1e keer dat ik dat progamma toen zag heb ik zo gelachen, vond het zo verrassend en komisch!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:48
Dat was eens bij dwwd Wil!
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:49
heb ook vaak tot tranen toe gelachen hihi
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 7:58
Ge-wel-dig!!!! Ik had er ook wel bij willen zijn hihi.
En ja Jan die container bij dat callcenter was echt ook
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 8:36
Vind je ook niet dat die Belgen daar veeeeeeel beter in zijn Clau?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT zo 29 apr - 10:24
Nou ik ken ook wel wat hele knappe dingen uit Nederland hoor Jan. Maar dat de Belgen het super goed kunnen is een feit!
Dit is trouwens dat Mobistar filmpje
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT ma 30 apr - 1:02
heb het nog eens bekeken... is toch om het in je broek te doen heh zeg lolllllllllllll
Zou die kop wel willen zien hebben van die Mathieu op t laatst als die dan te horen kreeg na dat ie koos voor doe bon bij fnac dat er een maand lang een container zou komen te staan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT ma 30 apr - 1:29
Jaaaaaaaaa geweldig om het weer eens te zien!! Ik heb weer in een deuk gelegen,hoe kunnen ze het maken he? Top hoor zoals die lui in de zeik genomen zijn!!
Dank je wel Clau voor het zoeken van dit filmpje.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT ma 30 apr - 1:54
Hahahahaaaaaaaaaaaaa geweldige humor zeg ik heb me rot gelachen!!! Thnx Clau voor het filmpje!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT ma 30 apr - 9:16
geweldig zeg hoe komen ze er op, ik zou me echt rot schrikken zeg moet je voorstellen als je niets vermoedend over dat plein loopt en iemand drukt op die knop
Gast Gast
Onderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT ma 30 apr - 10:07
Ja super gaaf heh Yvon, ik heb hem vandaag ook nog weer 2x bekeken en Joey vond het ook zo gaaf in elkaar gezet!