IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Animatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Animatie Empty
BerichtOnderwerp: Animatie   Animatie Emptyvr 4 mei - 1:28

Hallo DVB-ers,

Hier de animatie opdrachten.
Andere opdrachten vinden jullie tussendoor ook.

Ik plaats steeds 5 opdrachten per keer, die jullie allemaal kunnen doorlopen.
Heb je alle 5 de opdrachten gemaakt dan krijg je een award.

Hoe werkt het?

De opdrachten blijven staan tot iedereen ze gemaakt heeft, dus je hebt alle vrijheid en tijd om ze te maken.
De opdrachten worden willekeurig geplaatst - dus niet op vaste tijden.

De opdrachten komen in een gesloten topic te staan, jullie maken dan een eigen topic aan met als onderwerp je naam en de naam van het thema, bv Jolanda Animatie. in dit topic zet je dan je 5 bewerkingen.
(Wie wil mag meer dan een bewerking maken per opdracht - is geen must maar mag - wel max 2 per opdracht zodat er niet meer dan 10 bewerkingen in je map komen te staan Wink )

Er komt dus geen stemronde meer. Eens je de 5 opdrachten hebt gemaakt krijg je een award Animatie 510000809

Je hoeft natuurlijk niet alle 5 de opdrachten te maken, maar om in aanmerking te komen voor een award moeten alle 5 de opdrachten wel volbracht zijn.

Met ingang van het nieuwe opdracht wordt het wel nog onmogelijk om verder te werken want gaat er een slotje op jullie mapjes en nog later verdwijnen ze.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze opdracht vinden en wat er allemaal voor moois gaat komen. Animatie 446483509

Succes!

Ohja en ter informatie - vergeet niet dat de bewerkingen de max grootte van 800 x 600 mogen hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Animatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatie   Animatie Emptyvr 4 mei - 1:39

Ik vind het een super leuke opdracht en ga mijn best doen ook al is het voor mij alweer lang geleden dat ik animatie's hebt gemaakt maar ook dit is dan weer een leuke uitdaging.

Zodra ik de tijd er voor heb ga ik ermee aan de slag maar vind het een leuke opdracht Jootje Animatie 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Animatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» leuke animatie
» Animatie opdracht 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bewerkingsfun :: Animatie-