| Koosnamen voor jullie dieren? | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
| |
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 1:10 | |
| Ik zeg altijd mop, of moppie, en regelmatig ook wel eens etterbak |
|
| |
Paula Admin-Wolf
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 1:24 | |
| Hahaha etterbak... nou ben blij dat dat niet mijn koosnaampje is hoor Lil
Maruh idd jaja Chivas is hier: pagadder, schatteboutje; dropscheet, ukkepuk, scheetebees, scheet, schobbejak, Chivke, chifonette... tja en nog wel wat waar ik niet meteen opkom hihi
Billy krijgt bijna dezelfde namen maar geen pagadder - dat is ècht voor Chiv gereserveerd hihi maar Billebolleke bvb is dan weer specifiek voor Bill natuurlijk... verder is hij ook scheet etc etc en af en toe ROTkat hahaha
Chivas was nog nooit ROThond lolll - die dus weer blij |
|
| |
Gast Gast
| |
| |
Paula Admin-Wolf
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 2:10 | |
| Hahaha ja heh Clau - vind ik zelf ook hoor - heel eerlijk zelfs hahahaha
Enne jaja die etterbak snap ik ook hoor is zoiets als Billy die dan de ROTkat is soms heh
Enne lijkt dan ook nog is of ie het verstaat want die kop die ie dan trekt die spreekt boekdelen hahahaha |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 6:40 | |
| Meissie,noisypoisy,snowy bowy,missy pissy |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 6:55 | |
| Anouska (prinsesje) Rakker (kereltje) Balou (moppie) Lucky (lukkepukie) Chico (vosje) |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? za 12 mei - 9:40 | |
| Spookie, lompe bull, joekepoekie zoiets is het wel. Dikkie weet ik eigenlijk niet, zeg meestal 'he knul' als die komt. Of klerekat, hij heeft nu afgelopen nacht voor de 2de keer het bullterrier beeld gesloopt wat ik van annemarie heb gekregen op mijn verjaardag afgelopen jaar, eerst zijn poot en vannacht was het de staart, dus klerekat of rotkat heeft die wel gehoord. Voortaan maar in een reishokje slapen, in de douche mauwt die alles bij een. Sanchie noem ik vaak sunny of sanny, mickey noem ik mick |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? di 15 mei - 1:29 | |
| |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? di 15 mei - 1:53 | |
| Spinner, Spinnerman, Poekiepoek, Tijger, Doerak, Dondersteen, vriendje.
Dewi, schijterd.
Gizmo, Kiz. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? di 15 mei - 2:23 | |
| Als ik etterbakkie zeg tegen Caro dan reageerd ie altijd erop, maar ik zeg het op een liefkozende manier he!! |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? di 15 mei - 3:20 | |
| Hihi die Lil,ik hoor het je al zeggen. We noemen Yeda wel sloerie of sloertje omdat ze vaak met haar kop omlaag en haar kont omhoog je zit uit te dagen om te spelen,dat noemen ze een speelboog. Ook noemen we haar ukkepuk,dat is nog van toen ze pup was haha. Voor de katten hebben we eigenlijk geen koosnaampjes. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren? | |
| |
|
| |
| Koosnamen voor jullie dieren? | |
|