Onderwerp: Hond wint in Britain's Got Talent wo 16 mei - 22:12
In Groot-Brittanië heeft dit jaar niet een mens, maar een hond gewonnen bij de talentenjacht Britain's Got Talent. We moeten toch iets om publiek te trekken zullen de makers gedacht hebben en dus lieten ze het hondje Pudsey er met de prijs vandoor gaan.
Pudsey en haar 17-jarige baasje Ashleigh wisten het publiek in te palmen met hun dansje op de beats van de bekende Mission Impossible-soundtrack. De twee sleepten daarmee de hoofdprijs van een half miljoen Britse ponden in de wacht (ongeveer 625.000 euro).
Volgens Ashleigh heeft Pudsey inmiddels al last van sterallures. Het beest zou vertikken nog water uit de kraan te drinken en slaapt enkel op dekens van zacht zijden. Zo laat zij optekenen in de Daily Mail.
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Hond wint in Britain's Got Talent wo 16 mei - 23:06
Jaaaaa dit zag ik eerder al ergens - super leuk dit
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hond wint in Britain's Got Talent wo 16 mei - 23:16
ik vind het superknap van Ashleigh en van Pudzy, heb ervan genoten. gelijk even de auditie en halve finale gekeken, ook geweldig leuk. Pudzy is een kruising Border collie en Chinese crested powder puff, ik dacht het al te zien, chinese naakthondjes zijn ook hele intelligente actieve hondjes, dat samen met de focus van de Border collie werkt dus prima.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hond wint in Britain's Got Talent do 17 mei - 7:41
Knap hoor om je hond zo ver te krijgen!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hond wint in Britain's Got Talent do 17 mei - 8:22
Wow super om te zien zeg!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hond wint in Britain's Got Talent do 17 mei - 22:27