IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Gisteren puppies wezen knuffelen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptyma 9 jul - 7:38

Jaja,we zijn een hele dag zoet geweest,Atrid en ik.
We zijn bij vrienden in zuid Limburg puppies wezen knuffelen hihi.
Ik zou zeggen kijk en geniet van de foto's en filmpjes.

https://picasaweb.google.com/112693369398614400885/PuppiesKijkenBijAgnes?authkey=Gv1sRgCM73iZy-rcGQgQE#

en de filmpjes:


https://picasaweb.google.com/112693369398614400885/PuppyFilmpjes?authkey=Gv1sRgCPCvi4n3l6O9lwE#5763090558965934738
https://picasaweb.google.com/112693369398614400885/PuppyFilmpjes?authkey=Gv1sRgCPCvi4n3l6O9lwE#5763090560253008402
https://picasaweb.google.com/112693369398614400885/PuppyFilmpjes?authkey=Gv1sRgCPCvi4n3l6O9lwE#5763090560359186850
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptyma 9 jul - 8:09

Prachtig om te zien Jan, je kan er naar blijven kijken, volgens mij hebben jullie met moeite afscheid genomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptyma 9 jul - 10:08

Prachtige fiimpjes.
Leuk om ze te zien spelen, en vallen dan pardoes in slaapGisteren puppies wezen knuffelen. 1768083007
Erg veel in eten hadden ze ook niet denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptyma 9 jul - 10:55

Hier kun je toch nooit genoeg van krijgen Gisteren puppies wezen knuffelen. 4216732284 liefffffffff.
Wat zullen jullie weer genoten hebben Jan, super zeg! Gisteren puppies wezen knuffelen. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptydi 10 jul - 7:29

Jaaaaa dit is echt genieten hoor.
Ik had natuurlijk een grote tas meegenomen maar de wacht stond bij de deur dus ik kreeg de kans niet er één mee te nemen hihi.
Nee hoor,ze mochten nog niet bij mama weg op deze leeftijd.
Ik vind deze leeftijd voor kleine puppies het leukst(5 weken)daarna worden het boefjes en gaan ze allerlei streken uithalen hihi.
Maar hier kan je zo een hele dag bij zitten en opserveren.Gisteren puppies wezen knuffelen. 4216732284
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptydi 10 jul - 10:30

Heh dat was nou jammer dat de wacht je al doorhad hihi Gisteren puppies wezen knuffelen. 4033585029 maar het lijkt mij ook geweldig om eens een dag van die kleine puppies te mogen genieten zonder dat het al boefjes zijn Wink
Dan kun je ze dus nog lekker rustig knuffelen begrijp ik van je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptydi 10 jul - 20:04

wat leuk al die foto`s en filmpjes, echt genieten dit, heerlijk die pupsels Gisteren puppies wezen knuffelen. 4216732284
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptywo 11 jul - 8:02

Ja hoor,je kan ze lekker rustig knuffelen zonder dat ze tegenspurtelen hihi. Gisteren puppies wezen knuffelen. 2504670123
Zo'n heerlijk warm puppenkind tegen je aan houden en de geur opsnuiven is toch wel iets aparts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptywo 11 jul - 18:32

Smiley15 Gisteren puppies wezen knuffelen. 4216732284

Al dat kleine grut is en blijft heerlijk om mee te knuffelen hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptywo 11 jul - 20:14

Wat leuk zeg!
Zaten vorige week nog te praten Cor en ik of we er nog eens aan zouden beginnen.
Hebben besloten om het toch maar niet te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptywo 11 jul - 22:29

Heerlijk om te zien, krijg je nooit genoeg van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Emptyvr 13 jul - 10:22

Ik krijg dit nest natuurlijk van alle kanten mee (Agnes, Lidy en nu via jou Jan) en wat een dotjes!!! Blijft erg leuk spul Gisteren puppies wezen knuffelen. 4216732284
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren puppies wezen knuffelen.   Gisteren puppies wezen knuffelen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gisteren puppies wezen knuffelen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» man zingt puppies in slaap
» Golden retriever Puppies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-