IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Wespen weren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Wespen weren   Wespen weren Emptydi 7 feb - 7:03

Een middeltje tegen wespen op de tuintafel:

Zet een (of meerdere) open bakjes (een soepkommetje bijvoorbeeld) gevuld met koud water met daarin enkele hele kruidnagelen. Het geeft een lekkere lucht af die wespen in ieder geval vies vinden en daarom de tafel zullen mijden.

Heel goed om te doen als je bvb een BBQ hebt - kan je lekker rustig eten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptywo 7 maa - 20:34

Je kan ook een frisdrank fles kapot snijden, ze doen dat vooral op campings, die flessen van de lidle zijn er ideaal voor, snij je de helft van die bol open en doe je het bovenste stuk andersom in de fles zodat het een wespenval word, beetje limonade erin en je zet het een stuk van de tafel of barbecue af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydo 8 maa - 2:49

Goeie tips dames Wespen weren 510000809 ik heb zelf ooit zo'n wespenvanger, bolle fles gekocht bij de xenos, is hetzelfde idee als was Femke verteld, hier doe je ook een beetje siroop in.

Maar die tip van Paula vind ik ook een goeie dat ze dan juist weg blijven van je tafel Wespen weren 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydo 8 maa - 3:02

Ja persoonlijk doe ik het liever op mijn manier - ze hoeven dan niet te sterven heh want achteraf ervoor zorgen dat ze weer uit de fles kunnen dat durf ik niet want dan gaan ze juist steken hihi

Enne raar maar waar een boze bij of wesp trekt de anderen ook aan - dat heb ik van verschillende tuinmannen gehoord al en wel is ergens gelezen ook - weet niet zo heel juist meer hoe het werkt maar ik maak ze wel liever niet boos hihi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydo 8 maa - 3:48

Nee als ze goed pissig zijn vermijd ik ze ook liever helemaal hahaha Wespen weren 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydo 8 maa - 8:16

Nou idd Wil,en je kan ze maar beter kwijt als rijk zijn dus dan lijkt me de manier van Paula wat handiger.

Goede tips hoor dames!!Wespen weren 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydi 21 aug - 2:15

heb hier halve citroenen op tafel met kruidnagels erin ook dat helpt erg goed om wespen te weren enne doet je meteen denken aan kerst hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Emptydi 21 aug - 2:20

Hahaha Margriiiiiieeeeeet zeg Kerst??? gaat het je nog niet snel genoeg dan??? Wespen weren 1841922132 Wink

Maar goeie tip ook Wespen weren 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wespen weren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wespen weren   Wespen weren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wespen weren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Allerlei tips :: Huis-, tuin- en keukentips-