IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Verplicht je kinderen niet te bidden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Emptydi 13 nov - 1:00

Tijdens het avondeten werd een kleine jongen gedwongen om met een gebed het gezamenlijk maal met de familie in te luiden.

De jongen zei: “Maar ik heb nog nooit gebeden, ik weet niet hoe het moet”.

Zijn vader zei: “Dank gewoon onze Lieve Heer voor alles en
iedereen en vraag om vergiffenis voor hun zonden”.

De jongen begon toen maar: “Lieve Heer, dank u voor onze bezoekers en hun kinderen, die al mijn koekjes en ice cream hebben opgegeten.

Zegen hen zodat ze nooit meer terug zullen komen. Vergeef de zoon van onze buren die de kleren van mijn zuster uitdeed en daarna met haar worstelde op haar bed.

Wilt u met Kerstfeest kleren schenken aan al de arme naakte dames op mijn vaders Blackberry en wilt u ook onderdak geven aan al die dakloze mannen die bij mama op de kamer moeten slapen wanneer papa aan het werk is? Amen”

Toen viel een lange stilte...
Moeder en vader hebben die avond niet gegeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Emptydi 13 nov - 1:21

Verplicht je kinderen niet te bidden... 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Emptydi 13 nov - 2:05

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Emptywo 14 nov - 2:38

Hahahahahaaaaaaaaa Verplicht je kinderen niet te bidden... 1841922132Verplicht je kinderen niet te bidden... 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Emptywo 14 nov - 3:01

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verplicht je kinderen niet te bidden...   Verplicht je kinderen niet te bidden... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Verplicht je kinderen niet te bidden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Verplicht bezoek
» Kinderen wanbetalers eten alleen
» Niet alles is wat het lijkt...
» Kat wil niet in bad
» Niet alles is wat het lijkt...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-