Onderwerp: Golde age seniorendag zo 21 apr - 23:31
Zaterdag hadden we onze eerste Golden age seniorendag. Het was een bijzonder leuke dag met heerlijk weer,leuke mensen en goed georganiseerd! De gene die er niet waren hebben echt wat gemist. Ik mocht me vermaken met Merlin die nog een leuk tehuis zoekt. Dit is Merlin,een rustige volgzame reu van 9 jaar. Even liggen,een beetje moe van alle indrukken. Lekker buiten na het aapporteer proefje. Met de prijsuitreiking wil hij er ook bij zijn. Deze mooie jongen verdient ook een prachtige prijs,en dat zou voor hem een gouden mandje zijn. Mijn hart is groot genoeg maar hier zijn twee grote harten voor nodig.
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: Golde age seniorendag ma 22 apr - 21:43
Wat een lieverd is het lijkt me Jan en ja... ik snap je hoor... ook ik zou wel willen maar een hond is vaak al meer dan genoeg als je niet meer zo piep bent heh
Leuk dat de dag zo fijn was ook
Gast Gast
Onderwerp: Re: Golde age seniorendag ma 22 apr - 22:54
Wat een mooie en lieve hond, hij verdient indd een goude mand! Ik zou het ook wel willen maar het zou voor mij teveel zijn,. jammer,. ik hoop dat ie snel een goede thuis vind.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Golde age seniorendag ma 29 apr - 3:37
Deze ontzettende lieverd is herplaatst in een gezin met twee kinderen. We hopen natuurlijk dat hij het daar vreselijk naar zijn zin gaat krijgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Golde age seniorendag ma 29 apr - 6:23
Fijn dat hij weer een thuis gevonden heeft, nu maar hopen dat het gaat klikken tussen hun.