IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty
BerichtOnderwerp: Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee   Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Emptydo 4 jul - 3:20

in Kentwood, Michigan kregen drie klanten van fastfoodketen Taco Bell een zak met 2700 euro mee, in plaats van hun bestelling
 
Omdat Kennidi Rue, Luke Postma en Grant Kruse het restaurant via de drive-in hadden bezocht, kwamen ze er pas kilometers later achter dat het personeel hen per ongeluk zakken met geld had meegegeven.
"Natuurlijk komt het in eerste instantie in je op om het geld te houden, maar dat voelde niet goed. Het geld was niet van ons", zeggen ze tegen het Amerikaanse televisiestation WZZM.

De drie besloten unaniem om terug te gaan. De manager barstte in huilen uit toen het geld terug werd gebracht en de klanten kregen alsnog hun eten mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee   Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Emptydo 4 jul - 10:54

Ik hoop toch wel dat ze het eten gratis meekregen :P (geld terug van wat ze betaald hadden)
minste wat je dan kan doen toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee   Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Emptyvr 5 jul - 9:58

Zulke mensen moet je met een lampje zoeken.
Die hadden wel verdiend om hun eten gratis te krijgen dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee   Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Emptydo 11 jul - 7:36

Ja dat had ik ook gedaan als ik die manager was. Dan maar uit eigen zak dat eten van die lui betaald!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee   Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Klanten fastfoodketen krijgen per ongeluk duizenden euro's mee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk
» vraagje hoe kan ik mijn avater en zo er weer op krijgen en mijn banner.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-