IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 inbraak in lege winkel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Emptyza 11 feb - 6:12

In het Vlaamse Bellegem is vanochtend voor de zevende keer ingebroken in een parfumerie. Helaas voor de zware jongens zijn de eigenaren al een tijdje geleden gestopt met de winkel en dus viel er niks te halen. Dat meldt HLN.
De stomkoppen hadden de etalage met een ijzeren staaf opengebroken en het rolluik omhoog getild. "We hoorden de dieven - ze waren met vier - in het Frans tegen mekaar bezig. Ze keken raar op toen bleek dat er niets meer te rapen viel in de winkel en zijn dan meteen maar met gedoofde lichten vertrokken", aldus de eigenaar, die de inbraak kon volgen vanaf de eerste verdieping waar hij woont, tegen HLN.

De uitbaters van de parfumerie besloten vorig jaar te stoppen met hun winkel na de zesde kraak, maar helaas heeft dat niet mogen baten: de inbraken gaan gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Emptyza 11 feb - 8:41

Te triest voor woorden dat deze hardwerkende mensen moesten stoppen met hun winkel vanwege de vele inbraken inbraak in lege winkel 4144389020 voor de inbrekende losers vind ik het wel een giller dat er niets te halen viel!

Vanmiddag las ik nog in de regionale krant van hier dat in Zwolle de woning inbraken ook fors zijn toegenomen!
Het word er ook niet beter op wat dat betreft inbraak in lege winkel 3608587686
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Emptyza 11 feb - 8:55

Het word als maar erger, net zoals al die koperdiefstallen. Denkt dat de oorzaak ook ligt aan dat er steeds meer mensen werkeloos worden, de pak kans erg klein en als ze dan perongeluk tegen de lamp lopen de straf erg laag uitvalt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Emptyza 11 feb - 9:09

Dat dit allemaal meewerkt aan de hogere cijfers van de inbraak etc Hans geloof ik gelijk.
Maar goed je moet ook wel een criminele inslag hebben om ergens in te breken.

Ik kan ook nog wel bepaalde dingen gebruiken en het nu niet kopen maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan maar van andere mensen te gaan stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Emptyzo 12 feb - 0:42

Veel van die gasten zijn medogenloos en keihard.
Ik wil niet discrimineren maar hij zijn over het algemeen toch die jonge buitenlanders die dat flikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




inbraak in lege winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: inbraak in lege winkel   inbraak in lege winkel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

inbraak in lege winkel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-