IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Nederland weeeeeeeeeer in recessie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 1:26

Daaaaaaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaan we weeeeeeeeeeeeeer!! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 1:29

Ja hoor, we zijn er nog lang niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 1:37

Nee dat is zeker niet het geval en ik denk dat het met het huis van ons verkopen zo ook niet opschiet want lenen word ook steeds moeilijker las ik net!
Ik denk dat we voorlopig nog wel blijven 'samenwonen' hier Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  3497748927

Alles stagneert zo, bezuinigingen hier en daar, lonen stijgen amper, alles word maar duurder en duurder pffffffffff we zijn er zeker nog lang niet! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 1:41

Er staan "goedkopere" huizen soms jaren leeg, terwijl een "duurdere"woning soms binnen een maand verkocht is. Met een huis verkopen moet je ook geluk hebben, je moet net die personen treffen die in een keer vallen voor het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 1:45

Uiteraard is dat ook wel zo Hans je hebt er ook maar 1 kandidaat voor nodig, maar voor starters is het al niet meer haalbaar om een beetje hypotheek te krijgen wat ik zo om me heen hoor van jonge mensen.

En iedereen is nu voorzichtig waardoor de hele markt vastzit, maar goed we blijven hopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 3:26

Waren we al uit de recessie geweest dan? Niets van gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 12:34

Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  1047857299 Hahahaaaaaaa Lil daar heb je helemaal gelijk in Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Emptywo 15 feb - 22:10

Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  1838939299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederland weeeeeeeeeer in recessie!    Nederland weeeeeeeeeer in recessie!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nederland weeeeeeeeeer in recessie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-