IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 borduurwerk ingelijst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 7:55

Nu Jasper op zichzelf woont werd het tijd dat ik z`n geborduurde kikker eens ging inlijsten. Hij heeft die zelf ooit uitgezocht voor mij om te borduren, ik vind `m zelf ook erg leuk dus denk dat ik er nog één ga maken Very Happy
Zo issie geworden

borduurwerk ingelijst DSC_9251800x600

ik had daarvoor ook een mooie voor mezelf gemaakt maar ook nog steeds niet ingelijst, nu hangt ie ook, in de gang Very Happy

borduurwerk ingelijst DSC_9253800x600
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 8:04

Mooooooooooooi Yvonne,die kikker helemaal vindt ik.borduurwerk ingelijst 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 8:30

Mooi gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 9:58

Woowwww yvonne - ware kunstwerkjes hoor borduurwerk ingelijst 510000809 - heel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 10:55

Absoluut heel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 12:38

Ik vind ze allebei super leuk Yvon!
Dus je hebt er een hobby bij begrijp ik?? borduurwerk ingelijst 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyvr 17 feb - 22:05

ja borduren doe ik graag Very Happy vind het echt leuk werk alleen op t moment ligt t wat stil omdat m`n handen niet zo mee werken.
Maar dat wordt vast wel weer beter en anders doe ik steeds een klein stukje, ben nu nog met die fantasie kat bezig, heb ik hier al eens laten zien dacht ik. die is best groot en ook wel moeilijk dus voorlopig vermaak ik me daar wel mee.


!!fantasiekat
!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyza 18 feb - 0:53

Ik hoop hard met je mee dat het met je handen weer mee gaat zitten en wowwwww ja die fantasie kat is ook erg mooi!! borduurwerk ingelijst 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyzo 19 feb - 9:57

Wauw erg mooi geworden, met die vrolijke kleurtjes borduurwerk ingelijst 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyzo 19 feb - 11:57

Die kat is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyma 20 feb - 6:16

Wooow echt super moooi zeg. ik zag ze op facebook al voorbij komen. echt gaaf, vrolijke kleuren ook. en wat een werk. haha

Ik ben ook nog bezig met het Alpabeth,. is ooit mijn oma is aanbegonnen daarna me moeder en nu ikke dus,. haha maar pff wat een werk ik heb ernu ook aal hele tijd niets meer aan gedaan, maar mijn bedoeling is wel op hem afte maken en inte lijsten.

Mijn broertje en schoonzus zijn voor de kinderen ook aan het borduren, zal er als ik er aan dek de volgende keer is een foto van maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyma 20 feb - 7:17

Heb je dat patroon van die kat zelf gemaakt Yvonne??

Die is echt gaaf ja!!borduurwerk ingelijst 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyma 20 feb - 11:15

Jan schreef:
Heb je dat patroon van die kat zelf gemaakt Yvonne??

Die is echt gaaf ja!!borduurwerk ingelijst 510000809

nee Jan die heb ik ook van die site waar de kikker op stond, daar kun je de telpatronen kopen en vervolgens downloaden en uitprinten, er zit een kleur nummer lijst bij, werkt prima. en de patronen zijn niet duur.
zijde en stof moet je dan zelf halen natuurlijk, maar als je venuszijde gebruikt ipv DMC valt de prijs wel mee, scheelt de helft en is net zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyma 20 feb - 22:17

Owja? wat handig om te weten. Wink dat ga ik onthouden. THXS
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptydi 21 feb - 2:01

Jolanda schreef:
Owja? wat handig om te weten. Wink dat ga ik onthouden. THXS

ja dat scheelt echt, venus borduurzijde kost ongeveer 70 cent en DMC 1.20 euro per strengetje, de kwaliteit is net zo goed.
je moet alleen wel een omnummerlijst hebben want de meeste borduurpakketten en /of telpatronen zetten de DMC kleurnummers erbij.
Ik heb m`n eerste lading venuszijde via internet besteld en daar kreeg ik de omnummerlijst bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptydi 21 feb - 3:55

Die ontwerpen zijn echt prachtig!Zowel die van die kikker als van die kat.borduurwerk ingelijst 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptydi 21 feb - 3:57

Owja tuurlijk dan heb je indd die omnummerlijst nodig handog dat je hem erbij kree. Wink

Maar indd scheelt dat behoorlijk,. ik heb nu nog best veel liggen, maar kom nu soms kleuren tekort. Heb toen een hele zak vol van mijn oma gekregen. Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyza 17 maa - 8:48

wat grappig mooi gedaan hoor !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Emptyzo 18 maa - 3:43

Wow wat mooi !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




borduurwerk ingelijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: borduurwerk ingelijst   borduurwerk ingelijst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

borduurwerk ingelijst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bewerkings- en Creatiehoekje-