IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Hoe lang zonder slaap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Hoe lang zonder slaap Empty
BerichtOnderwerp: Hoe lang zonder slaap   Hoe lang zonder slaap Emptyza 18 feb - 2:53

Juffrouw Lucia vraagt aan de kinderen van de vijfde klas: “Hoe lang kan een mens leven zonder te slapen?” Liesje op de eerste rij van de klas zegt: “24 uur”. “Goed”, zegt de juffrouw. Robbie op de tweede rij zegt: “48 uur”. “zou ook kunnen,” zegt de juffrouw. “En wat denk jij?” zegt de juffrouw tegen Jantje die aan het dromen is. “Ik denk,” zegt Jantje, “drie weken min een kwartier.” “Nou ja,” zegt de juffrouw, “daar zal je Jantje weer hebben, hoe kom je daar dan bij?” “Luister juffrouw,” zegt Jantje, “jij kunt zeggen wat je wil, maar ik heb mijn vader gisterenavond tegen mijn moeder horen zeggen: “we gaan vandaag een kwartier vroeger slapen, want het is al drie weken geleden…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Hoe lang zonder slaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zonder slaap   Hoe lang zonder slaap Emptyza 18 feb - 10:29

Hoe lang zonder slaap 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Hoe lang zonder slaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zonder slaap   Hoe lang zonder slaap Emptyza 18 feb - 12:52

Hoe lang zonder slaap 866983784
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Hoe lang zonder slaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zonder slaap   Hoe lang zonder slaap Emptyma 20 feb - 21:39

Hoe lang zonder slaap 1841922132 Hoe lang zonder slaap 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Hoe lang zonder slaap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zonder slaap   Hoe lang zonder slaap Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hoe lang zonder slaap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Slaap hondje slaap...
» slaap lekker
» man zingt puppies in slaap
» Wat is 18 cm lang en maakt alle vrouwen gelukkig?
» Thema zonder tube

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-