IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Praatje over het menselijk lichaam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Emptyza 18 feb - 22:43

Een leraar biologie houdt een praatje over het menselijk lichaam en vraagt aan de leerlingen wie weet een onderdeel van het menselijk lichaam dat bij opwinding 4 x de oorspronkelijke afmeting krijgt
hij wijst hierbij een ietwat bekakte scholiere aan om het antwoord te geven, ze krijgt een rood hoofd en zegt “dergelijke vragen weiger ik te beantwoorden en wees er van overtuigd dat ik m’n vader straks zal zeggen dat u mij dergelijke ranzige vragen heeft gesteld”.


Waarop de leraar antwoord “jongedame u heeft kennelijk zelf een behoorlijk ranzige gedachtegang, bovendien zult u bij uw huwelijksnacht behoorlijk teleurgesteld worden”
Ik had het namelijk over de pupil van het menselijk oog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Emptyzo 19 feb - 6:01

Oeps.....die zit!! Praatje over het menselijk lichaam 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Emptyzo 19 feb - 9:29

Ja hihi,maar ik heb ook weer wat geleerd want dit wist ik ook niet.Praatje over het menselijk lichaam 2504670123
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Emptyzo 19 feb - 9:34

Jan schreef:
Ja hihi,maar ik heb ook weer wat geleerd want dit wist ik ook niet.Praatje over het menselijk lichaam 2504670123

Ja Jan hier kan je nog wat leren Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Emptyma 20 feb - 21:35

Praatje over het menselijk lichaam 1841922132 Die is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Praatje over het menselijk lichaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praatje over het menselijk lichaam   Praatje over het menselijk lichaam Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Praatje over het menselijk lichaam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-