IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Ik doe aan weddenschappen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Ik doe aan weddenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Ik doe aan weddenschappen   Ik doe aan weddenschappen Emptyza 18 feb - 22:47

Een oude mevrouw komt een bank binnen met een zak vol geld en ze vraagt naar manager. Na even gewacht te hebben komt de manager binnen en de man vraagt hoe de vrouw aan dat geld komt. De vrouw zegt: “ik doe aan weddenschappen”. Dus die manager word wel nieuwsgierig en vraagt om wat voor weddenschappen het dan gaat. “Nou”, zegt die vrouw, “als voorbeeld…ik wed voor 5000 euro dat jou
ballen vierkant zijn.” De man denkt ‘hmm…dat wint ze nooit’ en dus neemt hij de weddenschap aan. De vrouw zegt dat ze haar notaris erbij wil hebben om het officieel te maken en ze spreken de volgende ochtend om 11 uur af.


De manager ligt ’s avonds in zijn bed, maar hij kan niet slapen. Hij stapt uit bed, loopt naar de badkamer en kijkt en voelt aan zijn zaakje, maar ze zijn toch echt niet vierkant. Gerustgesteld gaat hij weer zijn bed in. De volgende dag om 11 uur staat de vrouw met haar notaris voor de deur. De vrouw zegt: “zullen we beginnen?”

De manager knikt en laat zijn broek zakken. De vrouw voelt eens goed aan zijn ballen en zegt: ”ja, je hebt gelijk! Ze zijn niet vierkant!”
De man zucht eens diep en ziet dan de notaris met zijn hoofd tegen de muur bonken, hij vraagt aan de vrouw: “wat is hij nou aan het doen?”
“Nou”, zegt de vrouw, “ik heb met hem om 20000 euro gewed dat ik vandaag om 11 uur met de ballen van de bankmanager in mijn handen zou staan!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Ik doe aan weddenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik doe aan weddenschappen   Ik doe aan weddenschappen Emptyzo 19 feb - 4:45

Ik doe aan weddenschappen 1841922132 Hahahahaaaaaa lol en het brengt een mens op ideeen om snel aan geld te komen Ik doe aan weddenschappen 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Ik doe aan weddenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik doe aan weddenschappen   Ik doe aan weddenschappen Emptyzo 19 feb - 9:27

Ja haha,deze kon ik al maar hij blijft leuk he?Ik doe aan weddenschappen 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Ik doe aan weddenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik doe aan weddenschappen   Ik doe aan weddenschappen Emptyma 20 feb - 21:38

Hahahaha deze kende ik ook al maar idd blijft heeeel leuk hahaha Ik doe aan weddenschappen 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Ik doe aan weddenschappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik doe aan weddenschappen   Ik doe aan weddenschappen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ik doe aan weddenschappen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-