IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Griepepidemie ligt op de loer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Emptydo 23 feb - 2:33

Nederland heeft zich nog kunnen weren tegen een griepepidemie, maar in de ons omringende landen rukt de ziekte wel op.
Als 51 op de 100.000 mensen griepachtige klachten hebben, is er sprake van een epidemie. Half februari, toen Nederland in de ban was van strenge vorst, werd daar tegenaan geschuurd.

Dat heeft het Nivel, het Nederlands Instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg, donderdag naar buiten gebracht


Het griepvirus verspreidt zich in Nederland meestal in de koudste periodes. De vorst kwam deze winter later dan voorgaande jaren en daardoor ook de griepgolf.

In Zuid- en Zuidoost Europa, Noorwegen en België zijn inmiddels veel mensen geveld door de griep.








Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Emptydo 23 feb - 2:37

Oeps....nou daar zitten we toch echt niet op te wachten gatverrrrrrr Griepepidemie ligt op de loer  4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Emptydo 23 feb - 8:34

ik hoorde het vanmiddag op de radio

ik hoop dat het mijn deurtje voorbij gaat !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Emptydo 23 feb - 11:09

Ik ben wel de hele dag aan de diaree geweest, het is wel te hopen dat het daar bij blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Emptyvr 24 feb - 7:11

Volgens mij heb ik het al gehad.

Een paar weken terug kreeg ik op een zondag plotseling heftige buikpijn,zelfs zo erg dat ik de spoedpost had gebeld(laten bellen).Ik moest maar even langs komen maar was daartoe niet in staat en had geen vervoer.Ik wist echt niet meer hoe ik het had en ben op het logeerbed(hoog-laag bed_ gaan liggen in een stand die voor mij het gunstigst was.Ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd was de pijn gelukkig een stuk minder.Ik ben toen die maandagmorgen maar naar de dokter gegaan(kon meteen komen) en nat wat onderzoekjes bleek dat ik een zware maagontsteking had.Ik heb een maagbeschermer gekregen die ik helemaal moest opmaken en nu gaat het wel weer.Als ik weer last krijg moet ik weer terug komen.Daarna werd ik wat grieperig maar geen koorts volgens mij,dus ik denk dat ik het wel gehad heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Griepepidemie ligt op de loer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griepepidemie ligt op de loer    Griepepidemie ligt op de loer  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Griepepidemie ligt op de loer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-