IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Waar hadden we het zondag ook alweer over?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyzo 26 feb - 22:40

Juistttttttttttt over winkelwagensssss Waar hadden we het zondag ook alweer over? 4033585029
ik deed vanmorgen het slaapkamerraam open en ik kijk richting het speeltuintje en wat zie ik in de zandbak staan?????Waar hadden we het zondag ook alweer over? 3608587686


Waar hadden we het zondag ook alweer over? Winkelwageninspeeltuin

Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyzo 26 feb - 22:43

Nou jaaa zeg Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyzo 26 feb - 22:53

Waar hadden we het zondag ook alweer over? 1727276839 Zoiets zie je gelukkig niet hier

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyzo 26 feb - 23:14

Waar hadden we het zondag ook alweer over? 1841922132 Waar hadden we het zondag ook alweer over? 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyma 27 feb - 0:50

Waar hadden we het zondag ook alweer over? 1768083007 Lol Hans aan de ene kant is dat dan wel heel prettig om te weten hihi Wink

Maar het gekke is dat ik nog nooit eerder hier een winkelwagen in de speeltuin heb zien staan en nu hadden we het zondag erover dus ik zat ook echt vanmorgen eerst te knipperen met mijn ogen van huhhhh Shocked zie ik dit nu ech??t!!!!

Vond het zo toevallig Waar hadden we het zondag ook alweer over? 1768083007 maar ik hoop wel dat het hier nu ook geen dumpplaats gaat worden van die karretjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyma 27 feb - 3:59

Hihi,die Hans.

Ik zag er hier vanmorgen ook één in de straat staan,ze halen boodschappen,nemen niet eens een tas mee maar de winkelwagen,halen de boodschappen er thuis uit en dumpen dat ding gewoon op straat.Wat is er nou nog makkelijker.

Stelletje asoos!!De wereld is aan het verrotten.Waar hadden we het zondag ook alweer over? 4252409285
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyma 27 feb - 4:23

Juist Jan Waar hadden we het zondag ook alweer over? 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptyma 27 feb - 8:44

NOu zeg dat wel Jan, de normen en waarden vervagen steeds meer!!! Waar hadden we het zondag ook alweer over? 4144389020

Wat ik ook zo aso vind dat ze deuren voor je gezicht dicht laten vallen en niet eens meer opstaan voor oudere mensen in een bus etc etc het zijn maar van die kleine dingen maar ook dat is al niet meer vanzelfsprekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Emptywo 29 feb - 4:33

Nog even en dan mag je een briefje van 10 erin stoppen ipv 50 cent om het karretje te gebruiken.
Wedden dat ze hem dan wel terug brengen!! :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar hadden we het zondag ook alweer over?   Waar hadden we het zondag ook alweer over? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waar hadden we het zondag ook alweer over?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Karel is alweer te laat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-