IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 3 maa - 22:47

http://www.nieuwslog.nl/2012/03/02/lugubere-vondst-almere-van-3-zwaar-verwaarloosde-mechelse-herders/

Laat ze die (ex)eigenaar nu maar eens zelf voelen wat dierenmishandeling is.Maximaal 2 jaar staat hiervoor.Nou ik denk als die vent in de gevangenis zit dat er heus wel gedetineerden zijn die hem een lesje willen leren wat betreft het verzorgen van dieren.

Ik vraag me af,hoe kan je nou je honden zo achterlaten.Die benches zijn alleen maar om te vervoeren maar dan laat je die dieren er toch niet dagenlang in zitten.Het moet wel dagenlang zijn geweest als je zo die aanhanger ziet.En het verbaast me ook dat dit mensen niet eerder is opgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 3 maa - 23:02

Ja Jan.... dat vraag ik me ook af... hoe zullen die arme dieren eruit gezien hebben zeg... en hoe voelden ze zich...

Ik kan hier weer niet bij hoor... snap het ècht niet hoe je zoiets kan doen... geen dier die zoiets verdient toch?!

Maximaal twee jaar??? Shocked nou dat mag voor mij wel heel wat langer zijn en aub NOOOOIT nog een dier (gelijk welk) mogen hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 3 maa - 23:12

Dat was ik er nog vergeten bij te zetten Paul,idd. nooit meer een dier i huis daar.Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 4252409285
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 3 maa - 23:31

Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 510000809 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 3 maa - 23:42

Die eigenaar zou ik zeker een week in die kar opsluiten zonder dat die eerst schoon gemaakt is, weet hij ook wat die dieren hebben doorstaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyzo 4 maa - 7:20

Hoe kan je! Arme dieren Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 957926538

Zo iemand zou inderdaad nooit meer huisdieren mogen hebben Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 4252409285
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyzo 4 maa - 10:47

Ah gos arme honden Crying or Very sad

^@(^$ Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 352401802 Verschrikkelijk dit weer zeg en Hans ik sluit me gelijk bij jou aan, laat het die klootzak eerst ook maar aan den lijve ondervinden wat het is om zonder eten en drinken opgesloten te worden in een krappe ruimte!!!

En idd Paula 2 jaar is nog veeeeeeeeeeeeeeeel te weinig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 17 maa - 2:24

vreselijk zulk soort dingen !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 17 maa - 2:33

Hans schreef:
Die eigenaar zou ik zeker een week in die kar opsluiten zonder dat die eerst schoon gemaakt is, weet hij ook wat die dieren hebben doorstaan





Dat lijkt me ook de allerbeste straf voor de eigenaar en dan 2 weken zonder water en eten !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Emptyza 17 maa - 3:44

Nou indd dat lijkt mij ook een goeie oplossing,. laat hem maar is voelen Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. 352401802
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.   Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zwaar verwaarloosde Mechelse herders aangetroffen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lading verwaarloosde pups gevonden
» Leren skiën is zwaar voor een kleine uk...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-