IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 nog een paar kleine kamertjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyza 3 maa - 23:49

nog een paar kleine kamertjes 0703T15
in de vrije natuur

nog een paar kleine kamertjes 0703T16
terug naar vroeger

nog een paar kleine kamertjes 0703T01
houd van internet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyzo 4 maa - 4:56

Hihi,hoe verzinnen ze het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyzo 4 maa - 6:58

Jeeee zeg - terug naar vroeger wil ik niet hoor hihihi - ken die dingen nog en in Frankrijk vind je ze her en der nog steeds... hahaha niks voor mij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyzo 4 maa - 8:47

Whaha,ja die oude poepdoos.
Ik kan me nog herinneren dat mijn kameraad zijn oma er nog één had in het hofje hier in Haarlem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyzo 4 maa - 9:38

Van zo'n poepdoos heb ik nog tot mijn 7e jaar gebruik van mogen maken, we woonden in een dijkwoning en onder bij de schuur stond de wc met een ingegraven ton die natuurlijk ook regelmatig leeg gemaakt moest worden, dat gebeurde meestal in het voorjaar gelijk met de mest van het huisvarken, die in november de pan in gegaan was, net voor dat de tuin om werd gespit en we het jaar weer groente en aardappels konden eten.

Smakelijk verhaal nog een paar kleine kamertjes 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Emptyzo 4 maa - 11:48

Haha zo'n oude poepdoos hadden ze vroeger bij mijn vriendinnetje ook nog nog een paar kleine kamertjes 1768083007
Stond er een emmer met water naast waarmee je het weg moest spoelen en koudddddddddddddd s'winters in dat houten hokkie brrrrrrrrrrrrr.

Grappige foto's verders van de andere twee nog een paar kleine kamertjes 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




nog een paar kleine kamertjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog een paar kleine kamertjes   nog een paar kleine kamertjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

nog een paar kleine kamertjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Idee voor het kleine kamertje
» Kleine lady killer...om op te vreten
» Het vrijende paar
» een paar vragen
» Leren skiën is zwaar voor een kleine uk...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-