IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Emptywo 7 maa - 2:19

http://www.zie.nl/video/algemeen/Agenten-betrapt-op-gebruik-en-dealen-cocaine/m1fz82ofi7ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Emptywo 7 maa - 4:41

Bij mij doet hij t niet.Kan t zijn dat hij geblokkeerd wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Emptywo 7 maa - 5:09

Jan schreef:
Bij mij doet hij t niet.Kan t zijn dat hij geblokkeerd wordt?

Ik kan het gewoon bekijken Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Emptywo 7 maa - 5:18

Ja ik kon ook gewoon kijken hoor Jan maar het duurt wel ff Wink

Maar ja - weet dit al lang want is een oude zaak - vind wel dat ze niet meer aan de bak zouden mogen komen als agent Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  878948377

De man van de wet dient nou eenmaal het goede voorbeeld te geven en daarmee basta!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Emptywo 7 maa - 7:53

Ja,hier was het nu ook te zien.Het zal wel aan de comp gelegen hebben.

Maar ook ik vind dat ze niet meer als politie aan de bak zouden moeten komen,en idd. Paula ze dienen het goede voorbeeld te geven.Hier zouden ze ook ontslagen zijn als ze drugs gebruikten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne    Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Agenten betrapt op gebruik en dealen cocaïne

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Houdbaarheid en gebruik van mascara
» Dieven maken gebruik van slangen
» 'Gebruik geen slootwater Bommelerwaard'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-