IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Brazilianen redden 30 dolfijnen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Emptyza 10 maa - 0:52

Brazilianen redden 30 dolfijnen Brazilianen-redden-30-dolfijnen-id2706199-620x350

Eindelijk nog eens een daad die kan worden afgesloten met een gebalde-vuist-in-de-lucht-en-samen-allemaal-yes-roepen-gebaar. Op een strand ten noorden van het Braziliaanse Rio de Janeiro heeft een twintigtal zonnekloppers zo'n dertig dolfijnen van een gewisse dood gered.

Een attente strandganger filmde hoe de arme dieren aanspoelden en vervolgens door even attente jongeren netjes weer in de goede richting werden gestuurd. Echt knap gedaan.

Bekijk ook het filmpje:




Dit noem ik nog eens een wereldactie Brazilianen redden 30 dolfijnen 510000809 - lang leve deze Brazilianen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Emptyza 10 maa - 6:50

Wowwwwwwwwwwww wat indrukwekkend en zeker een top actie hoor van de brazilianen!! Brazilianen redden 30 dolfijnen 510000809

Hoe zou het toch komen dat dolfijnen, potvissen etc etc zo gedesorienteerd raken???
Ik blijf het me af vragen en vermoed dat het weleens te maken kan hebben met onderwater kernproeven waardoor ze de kluts helemaal kwijt raken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Emptyza 10 maa - 7:06

Ja Wil dat vraag ik me ook steeds af en dit is wat ik er ooit eens over vond:

Volgens sommige wetenschappers zijn de massale aanspoelingen te wijten aan de nauwe band die walvissen onderling hebben. Als er één exemplaar is aangespoeld zullen andere het te hulp schieten.
Het kan ook zijn dat de walvissen navigeren op het magnetisch veld van de aarde. Als dit verstoord raakt, kunnen ze daardoor de weg kwijtraken, net als door het lawaai van sonarsystemen en onderzeese explosies.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Emptyza 10 maa - 7:22

Aha oke duidelijk Paula, thnx Brazilianen redden 30 dolfijnen 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Emptyza 10 maa - 7:49

Wink Brazilianen redden 30 dolfijnen 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brazilianen redden 30 dolfijnen   Brazilianen redden 30 dolfijnen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Brazilianen redden 30 dolfijnen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kat speelt met dolfijnen...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-