IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Lugubere vondst in Zwolle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Emptydo 15 maa - 7:49

Dode puppy's uit auto gesmeten in Zwolle

Laatste update: 15 maart 2012 12:28 info Bekijk op de kaart
ZWOLLE - In het buitengebied van Zwolle zijn 12 dode puppy's gevonden. Ze lagen en hingen verspreid over een afstand van enkele honderden meters in de bosjes langs de Meeleweg.
Dat meldde de politie donderdag. De hondjes waren tussen de 10 en 12 weken oud en komen waarschijnlijk uit hetzelfde nest.

Een passant zag de dode hondjes woensdag liggen. Vermoedelijk zijn de pups uit een rijdende auto gesmeten. Ze waren toen al overleden. De diertjes leken op bordercollies, meldde een politiewoordvoerder.

De politie hoopt dat getuigen zich melden. Agenten van de dierenpolitie onderzoeken de zaak.


Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Emptydo 15 maa - 8:23

Dit berichtje staat al op het forum te lezen Syl maar ivm je berichtental laat ik het hier maar staan Wink maar dit is te gek voor woorden heh bah...

Wie zoiets doet hoort niet op deze wereld rond te lopen

Ik vind zulke dingen altijd heel erg verdrietig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Emptydo 15 maa - 8:26

Hehhh gadver,wat verschrikkelijk weer zoiets!
Ik hoop dat ze de dader weten op te sporen en een flinke straf geven.Lugubere vondst in Zwolle 2809944361
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Emptydo 15 maa - 8:34

Ja sorry Paula, ik had het te laat gezien en had dit berichtje al geplaatst, maar lief van je dat je het laat staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Emptydo 15 maa - 11:50

Verschrikkelijk weer zeg Lugubere vondst in Zwolle 4144389020 ik hoop toch zo dat ze de dader(s) snel achterhalen en je kan het ook delen op facebook heh zodat er mss iemand denkt van heyyy dan weet ik wel wie Wink dat zou toch mooi zijn!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Lugubere vondst in Zwolle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lugubere vondst in Zwolle   Lugubere vondst in Zwolle Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lugubere vondst in Zwolle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dode puppy's uit auto gesmeten in Zwolle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-