IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Marktplaats advertentie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyzo 18 maa - 9:44

Ik hoop dat ze deze laten staan!!

http://dieren.marktplaats.nl/honden-retrievers-spaniels-en-waterhonden/541447590-schitterende-nova-scotia-duck-tolling-retriever-pups-toller.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyzo 18 maa - 22:26

Goede actie!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyzo 18 maa - 22:28

Idd hele goeie actie Marktplaats advertentie. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyzo 18 maa - 23:35

Helaas, ik kan het niet meer lezen: Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 2:50

Kan er niets meer van zien zo te zien aan de bovenstaande reacties mis ik nu wat.
Jammer het is een ras wat ik altijd al wou hebben, daar waren toch ook strenge controles op
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 3:15

Wat stond er in die advertentie dan??
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 3:20

Was eigenlijk een aanklacht tegen de broodfokkers en een hele uitleg wrm je daar niet moet kopen...

Jammer dat het weg is hoor grrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 3:27

Even een tip bij een volgende keer. Naast de link van de advertentie, deze gelijk even copieëren en hierplaatsen
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 3:31

Marktplaats advertentie. 510000809 klopt Hans dan kan het niet verdwijnen... vind dit nu wel heel jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 3:50

Ah oke ik had gisteravond Bij Clau een snelle blik erop geworpen maar het niet echt gelezen dis wist niet precies de inhoud....zeker jammer dat het weg gehaald is!
Thnx Paula voor je info en Hans daar heb je gelijk in om het dan maar te kopieeren Marktplaats advertentie. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 4:05

Het zal wel tegen de regels zijn van MP om in plaats van een echte advertentie zo'n waarschuwingstekst te plaatsen. Ik begrijp dat ook wel ondanks dat het best wel goed is om mensen te waarschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Emptyma 19 maa - 7:39

Ja,als je iets plaatst over het niet kopen bij broodfokkers is hij er binnen notime zo weer af.Die gasten mogen hun eigen rot adverteren met hun schandelijke praktijken maar je mag geen tegen advertentie plaatsen.Marktplaats advertentie. 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Marktplaats advertentie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marktplaats advertentie.   Marktplaats advertentie. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Marktplaats advertentie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-