IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Meubeltje opknappen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptydo 22 maa - 5:28

Knappen jullie wel eens zelf meubels op? Ik heel af en toe en ik ben vandaag maar eens bezig gegaan met het tafeltje op mijn balkon.

Het is een golden oldy die ik al had toen ik nog bij mijn ouders woonde. Door de jaren heen is de tafel behoorlijk lelijk geworden en ik had nog wat verf e.d. staan dus ik dacht ach laat ik een poging wagen. Ik probeer dus maar wat en als het niet lukt dan pech Wink

Dit is het tafeltje voor:

Meubeltje opknappen Tafel1

En dit is het tafeltje bijna helemaal in de grondverf:

Meubeltje opknappen Tafel2

Morgen ga ik weer verder Meubeltje opknappen 816742561 Ik weet nog niet precies hoe ik het verder ga doen. Eerst maar eens goed in de grondverf.

Ben benieuwd wie er nog meer wel eens iets heeft opgeknapt en hoe het is geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptydo 22 maa - 6:53

Nou leuk hoor Clau en goed bezig zeg Meubeltje opknappen 510000809 dit gaat best mooi worden - het oogt nu al heel anders Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptydo 22 maa - 9:57

Hey goed idee van je en het zal best fraai en mooi weer worden!! Meubeltje opknappen 510000809
Welke kleur wil je het nu eigenlijk geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptydo 22 maa - 10:07

Hij oogt nu al mooier in de grondverf:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptydo 22 maa - 11:04

Die knapt zeker al op zo zeg en ja ik ben ook benieuwd naar de kleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyvr 23 maa - 3:25

Nou ik denk dat ik 'm wit laat (dit is grondverf en lak in 1 dus dat scheelt al) en dan maak ik op het blad nog een zilveren randje en zet 'm dan geheel in de glitsa. Mijn tuinstoelen zijn ook wit en de kussens zijn bont van kleur dus dit staat er dan het beste bij denk ik.

Inmiddels zit de 2e laag erop en ik denk dat ie nog wel een 3e laag nodig heeft. Morgen dus maar weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyvr 23 maa - 10:41

Lijkt me super leuk te worden, we zien het resultaat uiteindelijk wel!
Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyvr 23 maa - 10:54

Leuk zeg, en nee zelf nog nooit iets opgeknapt, Wink Wit is indd erg mooi ben benieuwd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 6:10

Het tafelblad is zilver geworden en de rest wit. Net de laatste verflaag erop gedaan en morgen dan nog de glitsa. Zodra de tafel droog is, zal ik nog weer wat foto's maken, maar ik vind het zelf in ieder geval leuk geworden Meubeltje opknappen 1232222213
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 6:47

Dat klinkt heel leuk en fijn dat je zelf zo tevreden bent over het eindresultaat, nu wij nog hihi Meubeltje opknappen 4033585029 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 6:51

Vroeger heb ik dat ook wel gedaan, maar nu de puf en de tijd niet echt voor.
Oh ja vorig jaar mijn side-table en een wijnrek in de white-wash gezet....dus toch nog gedaan onlangs!! hahahaha

Vroeger had ik een dekenkist, die was zwart, die heb ik toen ook helemaal wit gemaakt, maar geloof dat dat toen wel 6 keer in de witte grond moest voor ik kon gaan aflakken!
Was een erg oude kist, en zwart is natuurlijk geen fijne onderkleur.Wink

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 7:10

Leuk is dat he Lil om van iets 'ouds' weer iets 'nieuws' te maken, het geeft dan ook zo'n voldaan gevoel vind ik.

Zelf heb ik ooit ook een rotan set geschilderd in wit en een tijd gehad dat ik dat deed met bloempotten en vazen overspuiten als ik ging veranderen van muur kleur etc.
Leuk om te doen en een stuk goedkoper.

Nu ook al heel lang niet meer gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 7:12

Ik had ooit eens bordeaux-rode kerstballen, die heb ik toen ook allemaal goud zitten schilderen :P, ik heb ze nu nog! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 8:16

Ow ja ook een idee Lil!! Meubeltje opknappen 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 8:53

Klinkt er mooi, Clau ben benieuwd naar je eind resultaat,..

@Lil, indd zwart is een erg lastige ondergrond kleur Wink

Marcel is nu ook bezig met plantenbakhangers en vlinders over te spuiten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Emptyzo 25 maa - 9:24

Nou Clau,ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is.Het zal vast wel mooi zijn denk ik!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Meubeltje opknappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meubeltje opknappen   Meubeltje opknappen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Meubeltje opknappen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bewerkings- en Creatiehoekje-