IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 1:52

Beyonce kleinste hondje ter wereld?

AMSTERDAM -

De kleine Beyonce was bij haar geboorte zo klein dat ze op een eetlepel paste, maar heeft bewezen een vechtertje te zijn.

De puppydie aanvankelijk niet ademde, kwam met hartmassage en mond-op-mondbeademing tot leven. Nu twee weken later lijkt het hondje kerngezond. Ze past net op een iPhone en zou wel eens de boeken in kunnen gaan als kleinste hondje ter wereld.

Ze werd samen met vier broertjes en zusjes geboren en laat zich niet door haar veel grotere broertjes en zusjes wegdrukken bij het drinken.

Of Beyonce echt de kleinste pup ter wereld is, moet nog wel officieel worden vastgesteld. Daarvoor zijn de papieren onderweg naar het Guiness Book of Records

De kleine Beyonce past precies op een iPhone.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/11806992/__Kleinste_hondje_ter_wereld___.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 2:20

Aaaah zo lief dat kleine ding zeg...

Moederhond was een "afgedankte" hond die men op straat gevonden had - hoogzwanger - aangezien ze de geboorte niet meer konden tegenhouden hebben ze het in het opvangcentrum gewoon laten gebeuren.

Zoooo lief zeg en ècht een vechtertje heh - nu maar hopen dat ze er een goede thuis voor vinden heh - voor allemaal - ook de moederhond - zodat al die moeite niet voor niks geweest is... in Californië worden namelijk heel veel honden geeuthanaseerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 8:16

Jeeeeeeetje zeg,wat knap dat ze dat diertje weer tot leven hebben gekregen en dat nog zonder problemen verder.
Het moet natuurlijk nog blijken of het diertje geen hersenbeschadiging heeft opgelopen.

Het is met recht een hele kleine ukkepuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 10:51

in Californië worden namelijk heel veel honden geeuthanaseerd

Ah bah zeg dat wist ik niet Paula Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 10:55

Ja las het laatst op een van die groepen waar ik bij ben op facebook - die mensen doen alle moeite van de wereld om nieuwe baasjes te vinden voor honden die in de opvang zitten omdat ze anders dood moeten... er zijn er ook zo verschrikkelijk veel heh

En oh zooooveel worden heel heel erg mishandeld... naar wat je soms ziet voorbijkomen - ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen...

Zal het ook nooit snappen - ook niet hoe ze een kind kunnen mishandelen of ouderlingen - dat laatste gebeurd ook meer dan we denken bah bah...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydo 29 maa - 22:18

Ja ik zag het ook op het nieuws,. echt zooo schattig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptyvr 30 maa - 7:40

Heb het gehoord en gelezen, wat ik gek vind is dat er ergens (niet hier maar een artikel ergens) staat dat pupje over 2 weken naar een nieuw baasje mag, zou het diertje dus 4 weken zijn... veel te kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptyma 2 apr - 2:06

Dat zou zeker dan al veel te snel zijn Ilse maar mss klopt de leeftijd aanduiding wel niet in het media bericht?

En ja triest he Paula dat er zoveel dierenleed nog altijd is en dieren moedwillig worden mishandeld en uitgehongerd etc etc.
Als ik weleens naar animalcops kijk zie je ook die schrijnende verhalen voorbij komen en dan denk ik waarom begin je dan aan een huisdier????
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptyma 2 apr - 2:09

Oeps Femke jaja dat is dan opzeker veels te vroeg als het waar is...

Enne Wil ja... dan vraag je je zeker af waarom je dan aan een huisdier begint heh pfff zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptyma 2 apr - 2:13

Ja ik snap dat niet Paula en zal dat wel nooit snappen ook.....je neemt toch geen huisdier om het te mishandelen of te verwaarlozen denk ik dan???
Of zijn er mensen die het wel moedwillig daarom doen....??????

Onbegrijpelijk blijf ik het vinden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptyzo 15 apr - 6:22

Ah wat een schatje Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? 461624162
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Emptydi 17 apr - 3:36

Wat een drolletje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?   Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zo lieffffffff het kleinste hondje (puppy) ter wereld?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mugly lelijkste hond ter wereld
» hondje heeft danstalent
» Hondje doodgeschoten in Aalten
» puppy plaagt zich zelf
» Cesars aanpak voor puppy's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-