IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Over menselijke organen...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyvr 13 apr - 3:25

Nou kreeg ik wel mails en pm dat er hier wat TEVEEL moppen geplaatst worden zodat het een beetje storend werkt maarrrrrr ik vind dit ècht zo'n goeie dat ik ze toch maar wil neerzetten... Over menselijke organen... 1202303031 Wink
Verdeer plaats ik hier niet zoveel - het moet al ècht een goeie mop zijn wil ik ze plaatsen hihi Wink

De professor vraagt in een les geneeskunde: "Wie kan mij zeggen welk menselijk orgaan 9 maal kan vergroten?"

De hele klas zwijgt. Na enige tijd steekt een meisje aarzelend haar hand omhoog en zegt stilletjes: "De penis."

Waarop de professor antwoordt: "Neen juffrouw, ... het is de oogpupil... maar wilt u uw partner uit mijn naam feliciteren?!"

Over menselijke organen... 1841922132 Over menselijke organen... 1047857299
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyvr 13 apr - 4:11

Paula schreef:
Nou kreeg ik wel mails en pm dat er hier wat TEVEEL moppen geplaatst worden zodat het een beetje storend werkt

Sorry, ik wist niet dat ik storend bezig was, vanaf nu zal ik geen moppen meer verzamelen en plaatsen Over menselijke organen... 4021793754
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyvr 13 apr - 5:04

Nou Hans storend en storend is twee heh Wink maar mss beetje schiften en niet alle moppen tegelijk erop pleuren - dat is ook een optie heh

Het moppen hoekje is er voor iets toch? Enne om er nou nooit nog moppen neer te zetten vind ik van de gekke...

't Is vast niet zo dat dat verwacht wordt - niet van het ene uiterste in het andere Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyvr 13 apr - 5:29

Hahaha hij is goed Paula,. Wink

En Hans wat Paula al zegt,. een beetje schiften Wink Af en toe een mop lezen is leuk Wink
Nee niet gelijk helemaal niets meer gaan plaatsen hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyvr 13 apr - 10:06

Hahahaha leuke mop ja Over menselijke organen... 1768083007

En zoals met alles waar TE voorstaat is niet leuk meer of gaat de lol er vanaf Wink, dat word er mee bedoeld en niet dat er nooit meer een mop gepost mag worden.
Dus Hans als jij je aangesproken voelt omdat jij de meeste moppen post dan snap je dat vast wel toch?
Ik snap het ook dat af en toe dan leuk blijft , nou en als ik het al snap hahahahaha Over menselijke organen... 1841922132
Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyza 14 apr - 9:26

Whaha,hij is leuk!
Even een reactie op die moppen,als je ze niet wil lezen lees je ze toch niet?Over menselijke organen... 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Emptyzo 15 apr - 5:53

Over menselijke organen... 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Over menselijke organen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over menselijke organen...   Over menselijke organen... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Over menselijke organen...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-