IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Wat een lawaai opeens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 7:58

Vanmorgen dat ik aan het werk was hoorde ik opeens een hoop gekreis van vogels.
Ik dacht eerst dat er een hele zwerm overvloog maar wat bleek,een slechtvalk had een kauw gegrepen en hem onder de vuilcontainer getrokken.
Zijn maatjes waren het hier natuurlijk niet mee eens en gingen tekeer tegen die valk.Maar dat haalde niets uit.De natuur kan keihard zijn.

Wat een lawaai opeens 6396719302004slechtvalk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 8:22

Aaaaah ja indd de natuur kan heel hard zijn :(

En indd die kunnen een kabaal maken,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 8:24

Jekkes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 8:27

Ja... de wet van de natuur zeggen ze heh... maar ook ik vind het hard...

Anderzijds... de valk geen eten en hij gaat dood... dus tja??.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 8:38

Ja zieliggggggg vind ik dat ook Wat een lawaai opeens 3497748927 maar ja de natuur onder elkaar moet ook overleven en dat het een hoop gekrijs zal zijn geweest geloof ik graag.
Heb jij zelf de foto genomen Jan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 10:21

Volgens mij was dat kauwtje al niet helemaal fit meer, anders kon hij wel wegkomen toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 10:29

Gave foto Jan moet je alleen teleurstellen is geen slechtvalk maar een havik Wink Maar even goed een hele gave foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 10:55

Ohja Jook haha dat heb jij goed gezien zeg... Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 11:05

Maar goed dat er hier ook 1 is die haviksogen heeft Wat een lawaai opeens 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 11:34

ja sorry hoor maar ben helemaal weg van die vogels ook dus je leest nog eens wat he Wat een lawaai opeens 4033585029
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 11:42

Ja top toch Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 19:20

Hahaha wat goed zeg Jook,. Wink

Het is indd wel een hele mooie foto en knap dat je hem hebt kunnen maken trouwens,. Wink
Toch blijft het hard, maaar tja de natuur hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 19:40

Ik vind het beter dan als jagers ze kapot knallen, zo heeft de roofvogel er nog wat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptydo 19 apr - 21:32

Ja, de zwakste leggen het loodje in de natuur...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 7:17

Jook echt waar?
Je stelt mij niet teleur hoor.
Ik zal dat dan even melden aan mijn baas want die was van de veronderstelling dat het een slechtvalk was.Zijn vriendin had de foto gemaakt,ik heb hem niet eens gezien,ik hoorde wel het lawaai van die kreisende vogels.Ik dacht eigenlijk dat er een zwerm lwam overvliegen,tot ik het hele verhaal hoorde.Ik heb alleen die dode vogel gezien die hij had toegetakeld.
Niet meer geschikt om te apporteren voor Yeda hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 8:02

jeetje zeg Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 10:07

Ja Jan kijk een slechtvalk heeft zwarte baarden
Wat een lawaai opeens Download-slechtvalk
En een havik niet
Wat een lawaai opeens Havik-12
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 10:42

Jaja, Joke de kenner Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 12:10

Top zeg Jook dat je zo'n kenner bent, zo leren wij er ook weer bij Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyvr 20 apr - 20:52

Jaaaaaa idd zeg zo leren we nog wat en dat is nou juiste het leuke aan omgaan met mensen heh - dat we leren van elkaar Wink Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyza 21 apr - 5:07

Paula dat ben ik helemaal met je eens!! Wat een lawaai opeens 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyza 21 apr - 8:54

Jook,hij lijkt er sprekend op,echt waar maar zou het ook een Sperwer geweest kunnen zijn was de vraag van mijn baas z'n vriendin.Die had wat zitten googlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyza 21 apr - 10:06

Nee een sperwer was het zeker niet die gaat echt het gevecht niet met zo'n grote vogel aan, die beperkt zich tot mus merel spreeuw, maar nooit veel groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Emptyzo 22 apr - 1:36

Oo ok,dank je wel,ik zal het doorgeven!Wat een lawaai opeens 510000809

Ik wist niet eens dat we hier in haarlem Havikken hebben hihi.Ik weet wel dat er regelmatig bij ons boven het park een buizerd rondcirkelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wat een lawaai opeens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een lawaai opeens   Wat een lawaai opeens Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wat een lawaai opeens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-