Onderwerp: het is weer kl*te bij photo bucket zo 30 dec - 21:51
het is weer kl*te bij photo bucket, ze zijn daar weer goed bezig geweest, ik kom er weer niet in met al dat geauwehoer van hun. Zo kon ik de laatste maanden na het terug zetten naar het oude weer foto's kwijt en mijn geplaatste foto's zien op de eerste pagina, verder heb ik nooit meer kunnen komen. Maar sinds vandaag lukt het me weer helemaal niet, kan zelfs geen foto meer geplaatst krijgen.
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket zo 30 dec - 22:13
Hans ik denk dat je dan weer terug in dat beta photobucket zit hoor want verder is bij het gewone bucket nog alles steeds hetzelfde...
Als je in die nieuwe al je foto's wil zien moet je klikken op "Library" bovenaan en dan zie je links in beeld al je albums staan met al je foto's want je bent ècht geen foto's kwijt...
Maar zoals ik toen al zei kan je je album terug zetten naar het "normale" photobucket heh en dan ziet alles er weer als vanouds uit
Gast Gast
Onderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket zo 30 dec - 22:58
Het is weer voor een gedeelte gelukt, kan weer uploaden, maar de site ziet er toch weer anders uit als vroeger
Paula Admin-Wolf
Onderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket zo 30 dec - 23:43
Ja ze blijven maar klooien daar pffffffff - denk wel dat het bij het oude zal blijven want dat beta gedoe blijft maar beta...
Er zullen niet genoeg mensen de overstap maken denk ik zo
Gast Gast
Onderwerp: Re: het is weer kl*te bij photo bucket ma 31 dec - 4:18
Ja dat geloof ik, dat geklooi iedere keer hoor ik wel vaker van mensen. Ik ben blij met TinyPic daar is nooit geklooi en kan altijd mijn foto's uploaden.