IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 0:46

Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Dyn006_original_750_536_jpeg_264031

Deze foto nam ik niet zelf - heb er moeten naar zoeken op het net Wink

Het gaat hier om de zeldzame Bruine lijster. Op 12/01/09 werd voor het eerst sind 50 jaar deze vogel weer gespot in de provincie Luxemburg.

Bruine Lijsters broeden in Centraal Siberië en zijn erg zeldzaam in West-Europa

Wij hebben hier zojuist het grote plezier gehad er een stik of 8 te zien neerstrijken in onze lijsterbesstruik Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 449753282 Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 449753282 Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 449753282

Natuurlijk maak ik zeker nog foto's van als het ff kan en ik ze weer spot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 0:58

Wowwwwwwww gaaaaaaaaaaf Paula, dat is wel heel bijzonder en dan nog wel 8 vogels tegelijk Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 510000809

Ik hoop dat je ze nog zelf op de foto kan zetten, gaaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 1:02

Jaaaa hoor dat wil ik zeker graag op foto hebben...

Hihi Jef die zei al geef door aan een of andere vogelbescherming groep oid dan staat ons dorp op stelten hihihihi Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 8:58

Wauw gaaf zeg:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 10:20

Oh hoop dat je dan zelf de kans krijgt een foto te maken Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyvr 10 feb - 11:04

Paula schreef:
Jaaaa hoor dat wil ik zeker graag op foto hebben...

Hihi Jef die zei al geef door aan een of andere vogelbescherming groep oid dan staat ons dorp op stelten hihihihi Laughing



Daar kun je wel op rekenen denk ik Paula, ik heb ooit een progamma gezien over vogel spotters en dan zijn het ook net papperazzia's Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin 1768083007 gewapent met foto camera's en al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyza 11 feb - 0:50

Wat een mooi beestje! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyza 11 feb - 9:38

WOW wat super zeg,. en nog wel 8 ook,. ben benieuwd naar je foto Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyza 11 feb - 9:50

Ja idd Lil - hij is heel mooi - vooral zoals ik hem hier kon zie en ik hoop idd, Jootje, dat ik snel foto's maken kan - heb ze vandaag wel niet meer gezien... maar goed... zullen vast toch nog wel is voorbijkomen heh Wink

Buuf had ze ook gezien en die kijkt mee uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyza 11 feb - 9:52

Leuk de duimen draaien,. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Emptyza 17 maa - 8:57

en is het nog gelukt om er foto's van te maken ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin   Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zeer zeldzame vogel gespot in onze tuin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» rare vogel
» zeer grote brand
» Zeldzame knotssprieten in opmars ?
» Zeldzame zeearenden geboren in de Brabantse Biesbosch
» Wie heeft er nog een spoorwegwagon in de tuin staan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-