IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

  dochter gaat trouwen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



 dochter  gaat trouwen Empty
BerichtOnderwerp: dochter gaat trouwen    dochter  gaat trouwen Emptyza 11 feb - 23:27


De dochter gaat vandaag trouwen en het is erg druk in de ouderlijke woning na de trouwplechtigheid. Het bruidspaar wil van iedereen afscheid nemen omdat ze op huwelijksreis gaan. De vader van de bruid geeft zijn dochter onopvallend een biljet van duizend gulden en zegt: "Doe er maar iets leuks mee". De dochter gaf hem een kus en stopte het biljet in een van haar witte trouwhandschoenen en legde deze op een tafeltje in de hal.
Vervolgens werd er van de anderen afscheid genomen. Toen het stel dan eindelijk kon vertrekken stapten ze vlug in de auto die door de bruidegom werd bestuurd. Ze werden vrolijk uitgewuifd door de achterblijvende familie. Net toen de wagen enige snelheid begon te krijgen riep de bruid "stop, stop stoppen"! De bruidegom stopte en de bruid stapte uit en rende naar de ouderlijke woning terug. Moeder roept: "Wat is er"? Haar dochter zegt: "Ik heb mijn handschoenen laten liggen". Zegt moeder: "Daar kom je toch niet voor terug, ik heb 'm vroeger ook met mijn blote handen beetgepakt'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



 dochter  gaat trouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: dochter gaat trouwen    dochter  gaat trouwen Emptyzo 12 feb - 2:12

 dochter  gaat trouwen 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



 dochter  gaat trouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: dochter gaat trouwen    dochter  gaat trouwen Emptyma 13 feb - 2:51

 dochter  gaat trouwen 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




 dochter  gaat trouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: dochter gaat trouwen    dochter  gaat trouwen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

dochter gaat trouwen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Trouwen ?
» Zo gaat ie er in
» Kat gaat uit vissen
» Hans gaat naar de psychiater
» Dierenliefde gaat soms iets te ver

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Onze moppenhoek-