IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Boete voor kus op wang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Boete voor kus op wang Empty
BerichtOnderwerp: Boete voor kus op wang   Boete voor kus op wang Emptyvr 24 feb - 1:22

Wat aan de ene kant van de wereld als doodnormaal wordt ervaren, kan aan de andere kant van de wereld als provocerend worden gezien. In dit geval praten we over Kuber Sarup uit India. De 25-jarige jongen nam afscheid van een vriendin en deed dat met een kus op de wang. Sarup moest het bekopen met een arrestatie en werd linea recta naar een politiebureau vervoerd.

De politie in Mumbia beschuldigden Sarup van “onfatsoenlijk gedrag” en gaven hem een boete van 1200 Rupee, omgerekend iets meer dan 18 euro. Volgens de jongen onzin, omdat een knuffel in de Indiase cultuur steeds normaler wordt.

“Ik geef mijn moeder en broer zelfs een knuffel als ik afscheid neem. Ik weigerde de boete te betalen en waarschuwde dat ik ze zou aanklagen.” De inspecteur die ooggetuige was van het onzedelijke gedrag waarschuwde de jongeman dat hij dan een nachtje in de cel kon doorbrengen. Sarup betaalde uiteindelijk de boete en de agenten ging ervandoor.

De Indiase media zijn ondertussen op het verhaal gesprongen en zoeken uit welke dienders de jongen hebben beboet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor kus op wang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor kus op wang   Boete voor kus op wang Emptyvr 24 feb - 1:44

Jemig wat een achterhaalde cultuur Boete voor kus op wang 4144389020 ik hoop dat deze jongeman zijn gelijk krijgt!!!
Belachelijk om voor zoiets een boete te krijgen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Boete voor kus op wang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor kus op wang   Boete voor kus op wang Emptyvr 24 feb - 2:06

Oooooh idd zeg wat achterlijk nog daar... pfffffff
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor kus op wang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor kus op wang   Boete voor kus op wang Emptyvr 24 feb - 7:17

Tjees ja,wat een bekrompen gedoe daar zeg!Boete voor kus op wang 4252409285
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Boete voor kus op wang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor kus op wang   Boete voor kus op wang Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Boete voor kus op wang

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Boete voor 3-jarige wildplasser
» Moeder verzon verhaal boete plassend kind
» Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-