IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty
BerichtOnderwerp: Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon   Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Emptyzo 11 maa - 6:36

AMSTERDAM - Het is in ons land niet toegestaan om ‘zomaar’ flyers op te hangen aan bomen en lantaarnpalen. Zelfs wie pamfletten ophangt voor een vermist persoon of huisdier, riskeert een boete van 120 euro.

Wie zonder toestemming flyers ophangt maakt zich schuldig aan het ‘zonder toestemming van rechthebbende op weg/onroerend goed afbeelding/geschrift aanplakken of aanbrengen’. Vorig jaar ontvingen 477 Nederlanders daarvoor een boete.

Bron: Telefgraaf.nl

Goh... nooit bij stilgestaan dat dit niet mag. Aan de ene kant wel logisch dat je niet overal maar dingen mag opplakken, maar aan de andere kant snap ik goed dat mensen het doen als een familielid of huisdier vermist is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon   Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Emptyzo 11 maa - 6:56

Ik wist wel als het om officieele evenementen etc gaat dat je daar permissie voor moest hebben maar voor zoiets als je weggelopen huisdier of vermiste familielid wist ik ook niet dat dat strafbaar is.
En je ziet toch ook weleens aangeplakte foto's etc als iemand abraham of sarah is geworden......dus dat is dan ook strafbaar neem ik aan???

Flauwekul vind ik!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon   Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Emptyzo 11 maa - 7:35

Ja... dàt vind ik nou ook flauwe kul... er moeten natuurlijk regels zijn - daar ben ik mee akkoord maar een vermist persoon of huisdier valt volgens mij buiten de regels hoor...

Je kan toch niet genoeg dingen ondernemen om je geliefd persoon of huisdier terug te vinden dunkt me want als je het van de instanties moet hebben dan komt er vaak helemaal niks van in huis Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon 878948377
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon   Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Emptyza 17 maa - 8:37

wat een onzin !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon   Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Boete voor flyeren vermist huisdier of persoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Boete voor kus op wang
» Boete voor 3-jarige wildplasser
» Moeder verzon verhaal boete plassend kind

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-