IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Wilders: gulden blijkt voordeliger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 6:29

Onderzoek laat zien dat het voor Nederland beter is terug te keren naar de gulden in plaats van vast te houden aan de euro. Dat stelt PVV-leider Geert Wilders op basis van onderzoek dat op zijn verzoek is uitgevoerd door een Brits bureau.

De invoering van een Europese munt zou volgens het onderzoek de Nederlander 800 euro voordeel per jaar hebben opgeleverd. Maar door minder economische groei en de eurocrisis zou de euro ons jaarlijks 2700 euro per persoon kosten. Verder is ons land volgens de onderzoekers minimaal 127 miljard euro kwijt aan aanhoudende financiële reddingsoperaties voor landen als Griekenland.
Het verlaten van de eurozone kost eveneens miljarden euro's. Volgens Wilders is dat vooral in het eerste jaar het geval, maar wordt dat verlies al snel goed gemaakt. Maandag presenteert Wilders alle cijfers.
Vorig najaar, toen de euro zwaar onder druk stond, besloot Wilders tot een onderzoek. Hij beschouwt de euro als een mislukt project en wilde weten of een terugkeer naar de gulden ons land uiteindelijk meer oplevert. Het onderzoek is uitgevoerd door het Britse onderzoeksbureau Lombard Street Research, dat als eurosceptisch bekend staat.
Referendum
Wilders wil een referendum over een terugkeer naar de gulden.
Andere partijen in de Tweede Kamer willen de resultaten maandag eerst zien. Ze hebben het vermoeden dat Wilders zaterdag slechts een deel van het verhaal naar buiten heeft gebracht.
Schadelijk
In het Radio 1-programma Tros Kamerbreed waarschuwde SP-Kamerlid Ewout Irrgang zaterdag bovendien dat een referendum over een vertrek uit de eurozone schadelijk kan uitpakken voor de Nederlandse economie. ,,Je moet het doen of niet doen, maar je moet er niet over praten'', aldus Irrgang. Hoewel lid van een eurosceptische partij maakte Irrgang duidelijk dat een terugkeer naar de gulden volgens hem niet realistisch is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 6:34

En wat denken jullie gaan we terug naar de gulden en betalen we dan 11 gulden voor een pakje sigaretten en 5,50 voor een kopje koffie op het terras en weer geld wisselen voor we op vakantie gaan?

Voor mij mag de euro blijven want ik denk dat we er anders nog verder op achteruit gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 6:40

Denk het ook dus laaaamaaaa Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 8:50

!!De invoering van een Europese munt zou volgens het onderzoek de Nederlander 800 euro voordeel per jaar hebben opgeleverd!!


Ow ja zoveel voordeel???? Nooit wat van gemerkt, veel werd gelijk een stuk duurder en zelfs verdubbeling van prijzen, hoezo voordeel???
Hebben jullie daar wel iets van gemerkt dan??

Ze hadden nooit aan die hele rot euro gedoe moeten beginnen...als het echt zo is met het terug gaan naar de gulden dat we maar twee jaar verlies lijden mag het van mij morgen gelijk weer in gaan!!!!
Die rot euro heeft alleen maar financiele ellende gebracht vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 11:07

Laten we de euro maar houden. Ik denk niet dat het er beter op word als we de gulden weer invoeren. De wereld is verandert sinds de invoering van de euro dus echt terug kunnen we toch niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 22:54

Nee,dit kan je niet meer terugdraaien.

Wie gaat er nou 5,50 betalen voor een kopje koffie,niemand toch?
Dan zouden die prijzen ook allemaal teruggedraaid moeten worden en dat wil geen ondernemer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyza 3 maa - 23:36

Voor dat onderzoek al begonnen was , wist iedereen hoe de uitslag zou zijn.

Wilders is tegen alles wat Europa is en heeft een Engels bureau wat ook al tegen is het laten uitzoeken.
Ben wel benieuwd wat Wilders verder nog bekend maakt morgen, kan hij weer in beeld komen voor zijn achterban
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 5:01

Ja precies,maar als er echt beslissingen genomen moeten worden is hij niet thuis.
Alleen de boel opruien dat kan hij goed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 7:19

Laat de euro maar fijn blijven hoor...Net zoals jan ook al schreef, als de euro weg zou gaan, dan moeten de prijzen ook allemaal teruggedraaid worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 10:55

Ja en????
Waarom zouden de prijzen dan niet weer verlaagd kunnen worden met de terugkomst van de gulden???

Zoals toen de prijzen ook mega verdubbeld konden worden door de komst van de euro zou het met de terugkomst van de gulden toch ook weer naar een normaal niveau terug kunnen, ik zie daar het probleem niet in hoor qua valuta waarde van de gulden.

Maar of het werkelijk wel of niet goed zal zijn weet ik ook niet als leek maar ik vind wel dat we het gewoon bij onze eigen gulden hadden moeten houden, vanaf het begin van de euro is alles alleen maar duurder en duurder geworden......ook al word dat ontkent vanuit Den Haag..... Wilders: gulden blijkt voordeliger 4252409285

En wat ik ook niet helemaal snap eerlijk gezegd dat er veel nederlanders liever veel buitenlanders graag weer zien vertrekken omdat men vind dat de nederlanders uitgebuit worden en de criminaliteit toeneemt en daarom blij zijn met de pvv alias Wilders en aan de andere kant hem met het grote gros weer de grond in trappen.... je bent voor iemand of tegen hem vind ik!
a


Laatst aangepast door Wilma op zo 4 maa - 11:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 10:57

Ach Wil... niet enkel in Den Haag hoor - ook hier houden ze vol dat er niks veranderde met de komst van de euro Shocked Wilders: gulden blijkt voordeliger 878948377

Enne wat je zegt over dat wat de buitenlanders betreft die men liefst asap ziet vertrekken en dat ze daarvoor een bep iemand bijna op handen dragen maar dan ff later diezelfde persoon weer afkraken etc... nou daaaar kennen ze hier ook wel wat van en ook ik snap zoiets niet zeg ik eerlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 11:16

Jan schreef:
Ja precies,maar als er echt beslissingen genomen moeten worden is hij niet thuis.
Alleen de boel opruien dat kan hij goed.


Ben ik niet helemaal met jullie eens hoor Hans en Jan, ik ben ook geen Wilders fan maar waren jullie ook niet blij dat de animalcops er kwamen???? Wink
Van wie komt dit af???? Wilders: gulden blijkt voordeliger 4033585029

En zegt hij ook niet hardop bepaalde dingen die wij nederlanders allemaal wel eens denken of tegen elkaar uitspreken??? Wink

Weet je wij nederlanders zijn gewoon een te makkelijk volk, mopperen maar met alles en iedereen over de bezuinigingen etc etc maar verder word er geen enkele actie ondernomen, terwijl wij hier in ons democratische landje steeds meer als kleuters behandeld worden en de mond worden gesnoerd Wilders: gulden blijkt voordeliger 4144389020
Dit mag niet meer en dat mag niet meer en dit moet zo en dan moet zo.....zo langzamerhand komt het mij de neusgaten uit!
Lekker democratisch de grenzsen open gegooit....criminaliteit is nog nooit zo hard gestegen als vanaf die tijd.....in onze wijk operen al maanden een oost europese bende die de wijk teistert met inbraken waardoor veel mensen bang zijn in hun eigen huis.....huizen worden zelfs gemarkeert met gele kruizen waar nog niet ingebroken is.........ach ja moet toch kunnen in ons gastvrije landje, wat maakt het uit????????????

En neeeeeeeeeeee ik ben geen racist!!! IK vind ook dat mensen in nood geholpen moeten worden maar ben wel mega tegen al die criminele ellende wat hier zo makkelijk de grens binnenkomt
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyzo 4 maa - 11:30

Ooooooh ik zou bijna zeggen dat ik blij ben dit hier te lezen want weerom moet ik bevestigen dat het hier net hetzelfde is tot aan de markeringen die aan huizen gegeven worden waar nog niet ingebroken werd Shocked

En idd lekker alle grenzen gingen open en dat opende meteen ook alle mogelijkheden voor de criminelen bah...

Ik ben het dus weer maar is helemaal met je eens voor wat betreft je laatste uitspraak hierboven Wil...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyma 5 maa - 2:07

Klopt Paula ik ben ook nooit een voorstander van de open grenzen geweest, ieder mens kan toch wel op zijn vingers natellen wat voor rotttigheid daar allemaal van komt..... niet alleen de criminaliteit maar ook de dieren en mensensmokkel zijn ook enorm toegenomen en drugssmokkel idem dito en zo kun je het rijtje wel aanvullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyma 5 maa - 2:13

Pfffff ja...een ellenlange lijst kan je maken over dit alles Wink Wilders: gulden blijkt voordeliger 878948377
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyma 5 maa - 8:32

Dat we die euro nooit hadden moeten invoeren heeft heel nederland gezegd voordat ze het deden,maar wie zijn wij.De heren in den haag moesten het doordrammen.Wilders: gulden blijkt voordeliger 3011143842

Die annimalcops kwam volgens mij van de partij voor de dieren hoor .Wilders: gulden blijkt voordeliger 1422017957
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Emptyma 5 maa - 10:33

Dion Graus van de PVV heeft de animalcops bedacht.

Wilma schreef:
Ja en????
Waarom zouden de prijzen dan niet weer verlaagd kunnen worden met de terugkomst van de gulden???

Zoals toen de prijzen ook mega verdubbeld konden worden door de komst van de euro zou het met de terugkomst van de gulden toch ook weer naar een normaal niveau terug kunnen, ik zie daar het probleem niet in hoor qua valuta waarde van de gulden.

Het gaat verder dan alleen Nederland en daarom denk ik dat het alleen maar voor problemen zal zorgen. Denk aan de beurzen en andere landen. Alles is tegewoordig met elkaar verbonden. Zo ingewikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: gulden blijkt voordeliger   Wilders: gulden blijkt voordeliger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wilders: gulden blijkt voordeliger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Toen de Gulden Euro werd...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-