IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydi 6 maa - 6:47

Een Engels koppel besteedde meer dan 12.000 euro aan plastische chirurgie van bloedhond Junior.

Volgens Junior’s baasjes Denise en David hadden sommige operaties enkel een cosmetische reden. “Voor de operaties zag Junior er moe uit en leek hij een heel oude hond”, vertelt Denise. “Nu ziet hij er weer een stuk jonger uit”.

De vijf jaar oude hond heeft een zeldzame afwijking waardoor overtollig huid wordt ontwikkeld. De huid zorgde ervoor dat Junior moeilijk kon bewegen. Ook kon de hond niet meer zien omdat de huid over zijn ogen was gegroeid.

In twee jaar tijd moest de hond meermaals onder het mes. Zijn overtollige huid werd weggesneden en hij kreeg een facelift.

Dit meldt de Britse krant Daily Mail
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydi 6 maa - 8:23

Ik vind dit toch wel super overdreven hoor.Had ze dan een andere hond laten kopen.Éen die er niet zo moe uit zag bijv.

Wat een mafketels heb je er toch bij zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydi 6 maa - 12:31

Als ik dit lees:

De vijf jaar oude hond heeft een zeldzame afwijking waardoor overtollig huid wordt ontwikkeld. De huid zorgde ervoor dat Junior moeilijk kon bewegen. Ook kon de hond niet meer zien omdat de huid over zijn ogen was gegroeid.

Dan kan ik alleen maar zeggen klasse dat ze dit voor de hond hebben gedaan zodat hij wel weer kan zien en zich goed kan bewegen!! Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydi 6 maa - 21:28

Ben het helemaal met je eens Wil - fijn dat het dier baasjes had die het geld ervoor over hadden want anders hadden ze hem moeten laten inslapen en die zeldzame afwijking wil drm nog niet zeggen dat hij niet gezond zou zijn heh dus dan zou het erg zijn als je hem moest laten inslapen omdat je er het geld niet voor hebt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptywo 7 maa - 3:03

De operaties die enkel voor cosmetische redenen zijn geweest vind ik stom.

Maar ja blijkbaar moest ie sowieso geopereerd worden, want last had ie er wel van en niet een beetje ook als ik het zo lees. Dat is natuurlijk wel goed, want geeft meer kwaliteit van leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptywo 7 maa - 4:47

Ik had het dus niet helemaal goed gelezen.
Ik had alleen dat van dat cosmetische gelezen en eigenlijk begrepen dat Bloedhonden altijd veel huid hebben die soms ook wel over de ogen groeit.
Vandaar mijn reactie.Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 1422017957

Maar idd. als je het kan betalen dan is dat natuurlijk super.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptywo 7 maa - 12:03

Ach Jan het is je vergeven hoor hihi ennuhhh brilletje nodig???? Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 4033585029 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptywo 7 maa - 12:08

Hihihi Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 1841922132 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydo 8 maa - 7:51

Uhhhhh heb ik al Wil,ik zet hem alleen zelden op.Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Emptydo 8 maa - 10:51

Nou Jan - gebruiken dan maar die handel heh want dit kan niet hoor Wink Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond   Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een leuk stel
»  Twee paashazen voor 200 euro
» Vragen? Stel ze dan hier.
» Voor vijf euro 'ziek'
» Foutparkeerder mag weg na betalen bijna 9000 euro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-