IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Vragen? Stel ze dan hier.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyvr 13 apr - 4:38

Heb je een vraag over een les, of kom je ergens niet mee uit, zet het dan hier en we proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyza 14 apr - 0:49

Ik zou maar wat graag de lessen willen volgen, maar kan niet uit de voeten met PSP 13.
Echt, ik zou er wat voor geven terug te kunnen naar PSP 12 maar dat laat mijn Windows-7 helaas niet toe. Wat ik ook probeerde...
Dus - wat nu???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyza 14 apr - 2:00

Misschien is het voor jou een idee om dan GIMP te downloaden? Dat is een vrij simpel programma en het mooiste is dat je het dus GRATIS kan downloaden! Natuurlijk werkt het ietsje anders als PSP, maar het is geen moeilijk programma dus op zich wen je er snel aan denk ik.

Daarnaast zijn er inmiddels veel gebruikers van GIMP en dus staan er op internet vele lesjes.

Ik heb op een forum van mij enkele lesjes staan en ook een link om te downloaden. Wie weet heb je er wat aan. Hier een aantal links:

Downloaden GIMP:
http://jidaja.fantasyboard.net/t119-gimp-download

Lesjes GIMP:
http://jidaja.fantasyboard.net/f18-gimp

Kom je er niet uit? Je weet waar je me kan vinden Vragen? Stel ze dan hier. 2406496831
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyza 14 apr - 5:02

Jammer zeg,. Maar indd ik dacht ook gelijk aan GIMP. Wink

Succes hoop dat het je lukt en dat je dan ook weer gezellig kunt bewerken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyza 14 apr - 5:37

Sandra dat gaat je dan zeker lukken met GIMP hoor want die heb ik ook op windows7 staan buiten psp en impact om, succes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyvr 20 apr - 10:26

Hoe kan ik de materialen het beste overnemen, ik krijg ze meestal heel klein van photobucket ???

sorry ben op het moment niet zo helder . Ik heb veel medicijnen omdat ik weer eens door mijn rug ben gegaan. en zie het niet meteen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyvr 20 apr - 10:36

Geeft niets Ria. Het klopt dat je ze klein krijgt. Het formaat is namelijk al aangepast aan de lessen. Het gaat er bij deze lessen om dat je het voorbeeld namaakt of in elk geval met de gegeven materialen een samenhangend geheel maakt. Vandaar dat alles al op elkaar is afgestemd. Het is hier dus niet de bedoeling dat je een vrije bewerking maakt, maar echt werkt met de materialen die in de les staan.


Laatst aangepast door Claudia op za 21 apr - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyvr 20 apr - 21:43

oke ik ga het proberen.

dank je
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Emptyvr 20 apr - 21:49

Neee hoor Ria... je gaat het niet "proberen" je gaat het gewoon DOEN Wink hihi

Zeker weten dat het jou lukt Vragen? Stel ze dan hier. 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Vragen? Stel ze dan hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen? Stel ze dan hier.   Vragen? Stel ze dan hier. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vragen? Stel ze dan hier.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vragen? stel ze hier.
» Vragen? Stel ze dan hier.
» een leuk stel
» Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond
» Vragen??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Bewerkingsfun :: Certificaatlessen-