IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptyma 12 maa - 20:50

Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Onbewoond-eiland-krijgt-openbaar-toilet-van-60-000-euro-id2715952-620x400

Een onbewoond eiland in het hoge noorden van Schotland krijgt een openbaar toilet. Het kleinste kamertje zal rond de 50.000 pond (60.000 euro) kosten. Dat berichtte de Britse zender BBC maandag.

Het toilet zal door de ongeveer 6.000 vogelaars gebruikt worden, die jaarlijks in de lente en de zomer naar het 309 hectare grote eiland Handa trekken.

Tot nog toe is er enkel een kleine schuilhut met een toilet voorzien voor vrijwilligers, die daar werken. Het fundament voor het huisje moet twee meter diep zijn om tegen de krachtige wind bestand te zijn. Omdat er geen stromend water is, moeten de gebruikers zaagsel strooien. Om de twee jaar zal de pot geruimd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptyma 12 maa - 20:58

Duur poepje laten die bezoekers daar vallen. Kosten dus 5.000 euro per vogelaar/jaar

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 1:50

Jemig hey dat is idd een duur grapje en enkel zaagsel strooien.....dat.lijkt me allemaal ook niet niet zo hygienisch maar goed er zal wel over nagedacht zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 2:26

Ja idd een heeeel duur poepje lollllllllllll en ook ik vraag me af of het wel zo hygienisch is maar goed... hun zullen er idd wel over nagedacht hebben en ik ga er maar beter niet over denken hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 2:34

zo zo en dan maken ze zich

druk dat er geen geld is voor voorzieningen voor ouderen enzo

SCHANDALIG TOCH

Ik maak me er niet zo druk om hoor ze doen toch wat ze willen Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 2:40

Jaaaa Ria idd ook dat nog Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro 510000809 - klopt hoor maar idd we kunnen er niks aan veranderen heh Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 9:30

Nou idd. Ria,we kunnen ons wel druk maken maar alles is al voorbestemd volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Emptydi 13 maa - 10:20

Ik heb besloten me niet meer druk te maken over zaken waar je toch niets aan kunt veranderen. Hahahaha lijkt me heel relaxt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro   Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Onbewoond eiland krijgt openbaar toilet van 60.000 euro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Betaal Toilet
» Vrouw krijgt 168 miljoen schadevergoeding
» 5-jarig jongetje krijgt zijn eerste knipbeurt ooit
» Foutparkeerder mag weg na betalen bijna 9000 euro
» Stel besteedt 12.000 euro aan facelift hond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-