IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyvr 16 maa - 20:52

Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Taxichauffeur-geeft-vergeten-koffer-vol-goud-terug-id2731136-620x400

In Thailand heeft een taxichauffeur een achtergelaten koffer vol goud teruggegeven. Een paartje had de tas, gevuld met juwelen ter waarde van 13 miljoen baht (ongeveer 323.000 euro), zo maar in de taxi laten liggen.

Uit dank kreeg de chauffeur een gouden ketting ter waarde van omgerekend 5.000 euro. De dankbare eigenaar beloofde hem bovendien een vindersloon van 7.500 euro. Dat meldde de krant The Nation vrijdag.

De taxichauffeur had de acht kilo zware koffer donderdag al aan de politie in Bangkok overhandigd. Die had eerder een oproep via de radio gelanceerd.

De 60-jarige juwelier en zijn 58-jarige echtgenote hadden de waardevolle tas een dag voordien op de passagiersplaats vooraan vergeten, nadat ze eerder drie grote koffers hadden uitgeladen. Ze herinnerden zich achteraf de nummerplaat niet meer, maar wisten dat het voertuig roze was. In Bangkok rijden naar schatting ruim 20.000 roze taxi's.

"Ik had hem niet vroeger teruggebracht, omdat ik de tas niet had geopend en ik niet wist dat hij gevuld was met goud, totdat ik het radiobericht hoorde", zei de taxichauffeur aan de politie. Naam en telefoonnummer stonden niet op de koffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyvr 16 maa - 21:05

Een GOUDeerlijke man, kan niet anders zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 8:38

goh dat heb ik nu nooit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 8:57

Nicole en Dustin schreef:
goh dat heb ik nu nooit...

Jij past altijd goed op je koffers en laat ze zeker niet in een taxi staan Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 10:33

nee dat ook maar ik bedoelde eigenlijk dat ik eens zo'n koffertje vind Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug 1768083007
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 10:47

Nicole en Dustin schreef:
nee dat ook maar ik bedoelde eigenlijk dat ik eens zo'n koffertje vind Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug 1768083007

Dat begreep ik ook wel, vandaar ik je de rol van verliezer gaf, inplaats van de vinder Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 10:54

Zo goed van die man zeg en wat jij al zegt Hans, GOUD eerlijk ja Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug 510000809
Fijn dat ie ook zo rijkelijk beloont word voor zijn eerlijkheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Emptyza 17 maa - 11:51

Zo eentje oet je met een vergrootglas zoeken.
Goedeerlijke manTaxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug   Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Taxichauffeur geeft vergeten koffer vol goud terug

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Jane geeft Tarzan wat uitleg
» Grieken pakken taxichauffeur met blinden-uitkering aan
» Restaurant Ga weg en kom nooit meer terug
» Kat na bijna acht jaar terug bij baasjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-