IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Snap er niks meer van!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyzo 18 maa - 12:02

We willen toch graag weer een andere kater erbij als gezelschap voor angel en voor romy weer een maatje

Kijk elke dag op marktplaats, ik weet dat er momenteel weinig kittens zijn die al weg kunnen, maar wat daar gebeurt is gewoon belachelijk.

Er word grof geboden op normale huis-tuin en keuken katten, de prijzen lopen op tot wel 150 euro Shocked

Over 2 maanden word je ermee doodgegooid en worden ze weer gratis aangeboden, raken ze dan niet kwijt ook. Waarom drijven ze de prijzen zo enorm op?
En ook weer veel nepadvertenties, word er een beetje moedeloos van,
Elke avond hoor ik Romy huilen op bed, ze wil zo graag weer een maatje.
We hebben zelfs gereageerd op wat oudere katten, maar zelfs daar vliegen ze weg als zijnde zoete broodjes.
Of je word op een lijst geplaatst en zijn we helaas niet uitgekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyzo 18 maa - 12:07

Ach Jook ook ik zal de mensen nooit snappen die zoiets doen hoor - ik zou al blij zijn moesten ze een goeie thuis hebben...

Meid ècht hoor als ik een nestje zou hebben nu dan kwam ik er zelfs wel eentje brengen... vind het zo sneu voor jullie dit bah...

Is er in het asiel ook niks te vinden wat nog jong genoeg is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyzo 18 maa - 12:22

Nee hier zit vooral 8+ ook al in de omgeving gekeken, als er al wat jongs zit kunnen ze bv niet met andere katten of met hond, dus valt nog niet mee ook niet met oudere katten. We zoeken het liefst weer een cypertje, net zo'n mooie als op jou banner en zoals onze Spike was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyzo 18 maa - 21:49

Kan vanop afstand niet anders doen dan heel hard duimen lieve Jook en dat doe ik volop hoor Wink Snap er niks meer van! 704080218
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 2:48

Ik ken iemand die ook steeds nestjes heeft van een van haar HTK poes, kan vragen of ze er een apart houd, geen idee of ze nu al wat heeft. Maar ze woont wel in Capelle a/d IJssel weet niet waar je woont?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 3:15

Daar wonen wij vlakbij, namelijk in gouda, als je ander topic van mijn ziet dan gaan we woensdag kijken bij een kater, mocht dat niks worden dan hou ik me natuurlijk aanbevolen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 3:21

is goed ik lees het wel :) wat leuk in gouda woont mijn broer :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 3:40

Ah Joke wat sneu voor Romy zeg en ik hoop dat jullie snel een lief katertje vinden hoor die wel geschikt is en ook met andere dieren om kan gaan Snap er niks meer van! 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 4:09

Zijn jullie het niet geworden??? Nouwwww Crying or Very sad

Hoop dat er toch snel een leukerd voorbij komt, zeker voor Romy, maar op dit moment is het echt te zot voor woorden wat ik al van je hoorde. Bleh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Emptyma 19 maa - 7:46

In zo'n situatie zaten wij ook zo'n 14 jaar geleden.Totdat we via mijn werk bij een boer terecht kwamen die een nestje had liggen.

Maar wat lullig zeg dat ze die prijzen zo opdrijven,je zou toch zeggen dat er katten in overvloed zouden zijn.
Ik hoop dat jullie woensdag meer succes hebben ook al is hij dan al een jaar geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Snap er niks meer van! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snap er niks meer van!   Snap er niks meer van! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Snap er niks meer van!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rechter: Porsche niks voor een vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-