IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Eendjes hebben last van de wind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Emptydo 26 apr - 23:03

https://www.youtube.com/watch?v=SEBLt6Kd9EY&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Emptydo 26 apr - 23:30

Oh gossie zielig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Emptyvr 27 apr - 2:12

Ah gossie dat vind ik ook zielig, jee zelfs mama eend heeft moeite om overeind te blijven, dat is dus een behoorlijke harde wind daar. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Emptyza 28 apr - 21:35

Ah bah,dat vind ik ook zielig.Ik hoop dat ze allemaal nog bij elkaar zijn gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Emptyza 28 apr - 23:17

Ach germ die arme diertjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Eendjes hebben last van de wind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eendjes hebben last van de wind   Eendjes hebben last van de wind Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eendjes hebben last van de wind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» opa in de wind
» jonge eendjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-