IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Problemen door toolbar veroorzaakt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 8:53

Ik zie bij sommige topics geen enkele foto meer, hebben jullie daar ook last van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 8:57

Ik weet niet waar je bedoelt,. ik heb er nog geen last van gehad,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 8:59

Ik zie de botanische tuin foto's en de dierenfoto's allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:11

Och nee heh straks heb ik dat weer alleen Rolling Eyes en krijg nu ook al steeds de melding erbij van fout op de pagina Problemen door toolbar veroorzaakt 28955382
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:19

Oh jee.... ik heb ook geen last. Zie alle foto's en geen meldingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:21

Toch geen internet via KPN ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:22

Ik start de laptop wel even opnieuw op wie weet.....ik zie nu de smileys ook al niet meer.

Ik ben net wel aan het bewerken geweest en misschien ligt het wel aan het werkgeheugen ....afijn ik hoop dat het opnieuw opstarten helpt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:24

Hans schreef:
Toch geen internet via KPN ?

Neeeeeeeee gelukkig niet ik snap wat je ermee bedoeld Hans Problemen door toolbar veroorzaakt 4033585029
ik heb Ziggo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 9:34

En heb je alles weer goed in beeld??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 10:22

Ben benieuwd of je nu wel alles weer ziet?
Heb hier ook geen last.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 11:40

Neeeeeeeeeee verdorie het is nog steeds niet goed!Problemen door toolbar veroorzaakt 4144389020

Ik zie geen enkele foto of smiley, alleen de smileys die je zelf kan kiezen in het venster maar niet in de berichten.

Melding onderin de balk: gereed maar met fouten op de pagina Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 11:52

Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; .NET4.0E; InfoPath.3)
Tijdstempel: Sat, 11 Feb 2012 22:51:41 UTC


Bericht: 'imgs' is leeg of geen object
Regel: 1
Teken: 61214
Code: 0
URI: https://illiweb.com/rs3/30/frm/lang/nl.js
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 11:53

Nu wat deze melding inhoud ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee, iemand anders wel???

Wat houd nu weer in dat imgs leeg is????
Weet alleen dat dat te maken heeft met foto's etc maar verders.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 11:55

Haha, nou ik kan er weinig van maken en daarbij staat er ook een .js bestand bij en ik weet wel wat dat is, maar daar kunnen we hier dus niet bij.

Heb je dit al geprobeerd: https://whatsup.actieforum.com/?mode=delete_cookies

Verwijderen van de forumcookies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 11:58

Ja heb ik net ook al gedaan Clau de forum cokies verwijderd en alle cookies van mijn comp en internet geschiedenis etc etc opnieuw opgestart maar nada noppes Rolling Eyes

En weet je wat nu ook zo vreemd is...als ik een smiley in mijn bericht toe voeg dan ververst gelijk de pagina voor ik verder kan typen........vaag en raar!

Ik heb nog even op ander forums gekeken waaronder ook onze vorige dvb en daar zie ik alle foto's etc allemaal wel en ook geen melding van gereed maar met fouten op de pagina.
Online kranten en overal zie ik de foto's en filmpjes wel.


Dus het probleem doet zich enkel op dit forum voor....paula ik hoop dat jij raad weet??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 21:13

Ik heb het eens gehad en dat lag aan de APN instellingen van mijn internet.

Het is maar een idee, weet niet hoe jou instellingen zijn enzo natuurlijk, ik heb mobiel internet via een router.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 21:57

Gatverrrr Wil... dit heb ik ooit ook gehad maar weet niet meer zomaar uit de mouw te schudden wat ik toen deed...

Begin eerst maar is met je instellingen na te kijken in explorer

Hier een hele uitleg over hoe en wat http://support.microsoft.com/kb/308260/nl

Als het niet wil lukken dan maar ff firefox installeren dan kan je tenminste al op het forum kijken en werken want die zou het dan wel moeten doen - of als je dat liever hebt google chrome maar die vind ik persoonlijk niet zo leuk werken...

Ik probeer zo nog ff verder te kijken voor je want... geen paniek hoor - is niks waarvoor je alles weer moet herinstalleren maar ik moet heel diep nadenken wat ik toen deed om het in orde te krijgen... Problemen door toolbar veroorzaakt 287362629

Ook geen syteemherstel doen want ook dàt werkt niet weet ik nog Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 23:45

Ik heb dat ook wel eens hoor Wil,en dan na een poos zijn ze er wel weer,of na een paar keer surven op een andere site.

Ik vind het ook vreemd maar weet niet wat je er aan moet doen dus ik laat het maar zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyza 11 feb - 23:51

Nu ik er over nadenk, het is mij ook eens overkomen toen ik nog klant was bij KPN en toen kwam het door de lage up of down-load snelheid van de verbinding. Nu ik een andere provider heb is het niet meer voorgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 1:00

Nou,volgens mij ligt het daar niet aan hoor Hans.

Volgens mijn provider heb ik zo'n beetje de snelste up en download snelheid die er is.Ik snap er geen reet van want ik had het met de oude comp. al maar nu ik een tijd terug een nieuwe heb gekocht heb ik het nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 2:00

Ik vind dit ook zoooooooooo vreemd, eerst doet ie het hier steeds normaal en dan ineens zie je geen enkele foto meer terwijl je op ander forums en sites wel alles normaal ziet! Rolling Eyes

Ook de geposte smileys, bewerkingen etc hier zie ik niet meer, als iemand enkel een smiley of foto zonder tekst erbij post dan zie ik een leeg bericht hihi, stom gezicht.


Paula ik heb inmiddels java opnieuw geinstalleerd, via die lik die je gaf heb ik die test gdaan en die gaf aan dat er geen java opstond , hoe dat ineens kan weet ik ook niet, maar inmiddels staat java er nu weer op.

Ik heb opnieuw opgestart en de rest van de instellingen nagelopen en alles klopt wat er staat.


Ik ga zelf geen firefox of wat dan ook installeren, ik zeg eerlijk dat ik me daar liever niet aan waag Problemen door toolbar veroorzaakt 1202303031 ook omdat het enkel op dit forum is dat ik geen foto's etc meer zie.

Dan hoop ik maar dat het is wat Jan net ook zei dat hij dat ook af en toe heeft en het ook vanzelf weer goed komt.

Paula, lil, Hans etc in ieder geval al bedankt voor jullie meedenken en hulp Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 3:53

Goh wat lullig nou weer Wil... enne ik weet nog wel dat het bij mij niet vanzelf weer in orde kwam - heb het zelf moeten doen maar het blijft ff de vraag hoe...

Maar hoe dan ook - reeds ondervonden dat je op het net veel meer info vind in het engels dan in het nederlands dus wie weet heb ik daar toen iets gevonden wat me nu ontgaat

Ik zit nog aan iets te denken ivm active-x maar voor ik je die laat testen ga ik eerst kijken of het daarmee kan opgelost worden - is ff een test die je dan zou moeten doen.

Ik heb nu nog steeds Cien hier dus ik kijk straks weer ff als ik hier weer rustig de tijd kan voor nemen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 3:58

Okido fijn Paula, ik zit zelf ook al de hele tijd te speuren op het net of ik dit probleem kan oplossen met een gouden tip, maar wat ik erover vond had ik alemaal al gedaan en helpt jammer genoeg niet het probleem op te lossen!

Ik hoop dat jij nog met de gouden tip komt want het is absoluut heel irritant!

Owja en gekke is dat ik nogwel de avators en de banners in de berichten zie....

Ik vermeld er ook nog maar even bij dat ik de melding fout op depagina niet krijg als ik op de voorpagina zit, enkel als ik de topics open!


Laatst aangepast door Wilma op zo 12 feb - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 4:15

En nou wou ik net benji weer in de galerij terug zetten en krijg ik ineens ook nog deze melding:

Request limit exceeded


It appears that your computer has made too many requests on the same page recently.
Please make sure your antivirus is up to date.

If you have any questions about this message, feel free to contact the support
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 6:18

Yeahhhhhhhhh ik geloof dat ik het nu eindelijk zelf opgelost heb Problemen door toolbar veroorzaakt 449753282 want het schoot me opeens te binnen dat ik ook een update van msn plus had gehad en ik gisteravond zag dat die verdomde toolbar toch mee geinstalleerd was terwijl ik die altijd uitvink.....ze zijn ook zo sneaky grrrrrrrrr....maar toen heb ik dus wel die toolbar onder de adressen balk weg geklikt en was ik nog vergeten dat onding te verwijderen via configuraties.

Dat heb ik dus net gedaan en wallaaaaaaaaa nu zie ik alle foto's, bewerkingen etc weer, dussssssssss die toolbar was de boosdoener, die blokte natuurlijk het 1 en ander Problemen door toolbar veroorzaakt 4144389020


Dus allemaal goed opletten als je een update van msn plus binnen krijgt want ook al vink je uit dat je die toolbar niet wil hij komt nu toch mee......sneaky bastards zijn het ook zeg!!! Problemen door toolbar veroorzaakt 3608587686
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 6:21

Pfff Willeke, wat een gedoe allemaal - om tureluurs van te worden.
Heel knap dat je zelf hebt uitgevogeld waar het probleem vandaan kwam.
Fijn dat alles nu weer naar wens werkt, super!
Problemen door toolbar veroorzaakt 449753282
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 6:26

Ja pffffffff Sandra praat me er niet van hahaha ik zat vannacht al te zoeken en nu de hele middag al van alles uit geprobeerd en allerlei opties na gelopen en ineens dacht ik aan die verdomde toolbar en jaaaaaaaa dat was dus de boosdoener.....blij dat ik alles weer normaal hier zie hoor!! Very Happy

Pff het irriteerde me ook behoorlijk hihi Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 6:47

Nou jaaaaa zeg... en dan te zeggen dat dat het eerste was wat ik je wilde vragen "je hebt toch geen toolbar geinstalleerd????" want ook bvb google toolbar kan voor zulke rare gedragingen zorgen ivm java en active-x maar omdat ik weet dat ook jij dit nooit doet vroeg ik er niet om... 😕

Maar super dat het dus opgelost is Wil - en vooral knap van je dat je het nu eigenlijk helemaal zelf vond Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 6:55

Thnx Paula en ja zo stiekem dat ze het toch mee laten installeren terwijl je het uitvinkt!! Problemen door toolbar veroorzaakt 4144389020

Ik let zeker ook altijd op die ondingen, altijd uitvinken die handel en daar hebben ze dus ook weer wat op gevonden omdat de meesten dat natuurlijk doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 7:06

Nou GELUKKIG dat je er zelf op kwam hoor. Dat soort dingen weet je ook alleen zelf natuurlijk hahahaha. Fijn dat het is opgelost!! Problemen door toolbar veroorzaakt 2336018163
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 7:09

Thnxxxxxx Clau en jij ook nog super bedankt voor het mee zoeken en denken vannacht!! Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 7:11

Ja idd Wil - ook daar is weer wat op gevonden - ze blijven je die rotzooi opsolferen bah... Wink maar fijn dat het nu weer goed werkt hoor Problemen door toolbar veroorzaakt 446483509
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 7:12

Wilma schreef:
Thnxxxxxx Clau en jij ook nog super bedankt voor het mee zoeken en denken vannacht!! Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809

Graag gedaan hoor Problemen door toolbar veroorzaakt 1232222213
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 9:46

Ooow ja zeg, dat heb ik toen ook gehad toen ik de update van msn plus had gedownlode, en ik vinkte ook die toolbar uit en kreeg hem ook, had toen ook ineens heel veel problemen. en heb toen die msnplus update weer verwijderd en ineens waren de problemen weg. pff dus nu klik ik altijd op annuleren als ik weer zo'n update krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 10:41

Ah dus jij ook al eens gehad Jootje, misleidend is het ook nog Problemen door toolbar veroorzaakt 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 22:07

Ja indd,. Problemen door toolbar veroorzaakt 4144389020
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyzo 12 feb - 22:22

Ohja hoor het is zeker wel misleidend - ik haal de updates ook binnen maar verwijder dan meteen weer die toolbar via config scherm

Ook andere programma's die updates aanbieden doen vaak stom met die toolbars...

Klik je aan van neeeee die hoef ik niet maar staat er dan toch 😕 - dus ff nakijken in config scherm en weghalen daar als die geinstalleerd zou zijn... dan ben je van alle sores af want verwijderen gaat altijd perfect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyma 13 feb - 10:28

Ja dat is wel duidelijk dat die toolbars de boel goed verstoren!! Rolling Eyes
Pffffffff kun je nagaan wat er allemaal met mee komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptyma 13 feb - 11:00

Ik heb vandaag de update van MSN maar weg geklikt doe tegenwoordig toch weinig met MSN dus laat ik het voorlopig maar bij het oude
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptydi 14 feb - 1:12

Nou,ik heb de boel(Bing Toolbar) ook verwijdert,en je hebt gelijk Wil,ik kan nu wel de foto's weer zien.Bedankt voor de tip!Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809

Ik heb ook zoveel rommel(denk ik) op mijn configuratiescherm staan maar ik weet niet wat ik wel en niet kan verwijderen.Straks doe ik de verkeerde en dan doet de comp. het niet meer,of iets doet het in ieder geval niet.Daar ben ik altijd bang voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Emptydi 14 feb - 2:03

Hans schreef:
Ik heb vandaag de update van MSN maar weg geklikt doe tegenwoordig toch weinig met MSN dus laat ik het voorlopig maar bij het oude

Nou Hans met de update van msn zelf heb ik geen last gehad (nog niet) maar het is de messengerplus die deze ellende veroorzaakte.Problemen door toolbar veroorzaakt 4252409285



@Jan...Hey Maatjuhhhhhh blij dat het voor jou nu ook opgelost is!! Problemen door toolbar veroorzaakt 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Problemen door toolbar veroorzaakt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen door toolbar veroorzaakt   Problemen door toolbar veroorzaakt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Problemen door toolbar veroorzaakt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een man heeft in bed erge problemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Algemene vragen-