IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling Empty
BerichtOnderwerp: Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling   Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling Emptyvr 16 aug - 4:05

Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling en ook nog eens op dezelfde dag uitgerekend.   


Dit meldt SWNS donderdag.
Nicola Piercewright is 39 en in verwachting van twee meisjes. Haar zus, de 32-jarige Anita Phillips, verwacht twee jongetjes. Op foto's is te zien dat hun zwangere buiken ongeveer even groot zijn.

“Ik weet nog dat Anita tegen me zei dat ze een tweeling zou krijgen, waarop ik reageerde: ‘Liever jij dan ik’”, vertelt Nicola bij de nieuwssite. “Ik kreeg een maand later een echo en kwam er toen achter dat ik ook een tweeling zou krijgen. Ik was redelijk geschokt.”

De échte verrassing kwam echter pas toen de zussen erachter kwamen dat ze op dezelfde dag zijn uitgerekend, namelijk op 11 november 2013.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Twee Britse zussen zijn tegelijk zwanger van een tweeling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zussen...
» Een Zwitserse vrouw van 66 jaar oud is bevallen van een tweeling.
» Twee blondines
» Twee balpennen...
»  Twee paashazen voor 200 euro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Nieuws-