IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Mysterieuze knop van TNT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyza 28 apr - 3:07

Tv-zender TNT installeerde op het marktplein in Aarschot een mysterieuze knop met enkel de boodschap 'push to add drama'. En jawel, hij werkt!

Dit alles was om hun TV kanaal in België te lanceren...

Kijk en geniet hihihi Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyma 30 apr - 1:02

Mysterieuze knop van TNT 1841922132 Mysterieuze knop van TNT 1047857299 heb het nog eens bekeken... is toch om het in je broek te doen heh zeg lolllllllllllll

Zou die kop wel willen zien hebben van die Mathieu op t laatst als die dan te horen kreeg na dat ie koos voor doe bon bij fnac dat er een maand lang een container zou komen te staan

Mysterieuze knop van TNT 1841922132 Mysterieuze knop van TNT 1841922132 Mysterieuze knop van TNT 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyma 30 apr - 1:29

Jaaaaaaaaa geweldig om het weer eens te zien!!
Ik heb weer in een deuk gelegen,hoe kunnen ze het maken he?
Top hoor zoals die lui in de zeik genomen zijn!!Mysterieuze knop van TNT 1841922132

Dank je wel Clau voor het zoeken van dit filmpje.Mysterieuze knop van TNT 510000809
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyma 30 apr - 1:54

Mysterieuze knop van TNT 1841922132 Hahahahaaaaaaaaaaaaa geweldige humor zeg ik heb me rot gelachen!!! Mysterieuze knop van TNT 510000809 Thnx Clau voor het filmpje!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyma 30 apr - 9:16

geweldig zeg hoe komen ze er op, ik zou me echt rot schrikken zeg Shocked
moet je voorstellen als je niets vermoedend over dat plein loopt en iemand drukt op die knop Mysterieuze knop van TNT 1841922132
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Emptyma 30 apr - 10:07

Ja super gaaf heh Yvon, ik heb hem vandaag ook nog weer 2x bekeken en Joey vond het ook zo gaaf in elkaar gezet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mysterieuze knop van TNT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mysterieuze knop van TNT   Mysterieuze knop van TNT Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mysterieuze knop van TNT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: Overige foto's en filmpjes-