IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...Ben je hier als gast? Klik dan even hier voor meer info...  




Deel
 

 Koosnamen voor jullie dieren?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 1:06

Hebben jullie koosnamen voor jullie dieren? Volgens mij wel..... Koosnamen voor jullie dieren? 2147576586 Ik hoor dat zo vaak bij mensen.

Ik heb allerlei dingen die niet altijd even aardig klinken, maar wel zo bedoeld zijn. Wink

Bijvoorbeeld: poepdoos (alle vogels), schijterd (Davey), schijtbak (Davey), mafkees (Jaimy), gekkie, lieffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 1:10

Ik zeg altijd mop, of moppie, en regelmatig ook wel eens etterbak Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 1:24

Hahaha etterbak... nou ben blij dat dat niet mijn koosnaampje is hoor Lil Wink

Maruh idd jaja Chivas is hier: pagadder, schatteboutje; dropscheet, ukkepuk, scheetebees, scheet, schobbejak, Chivke, chifonette... tja en nog wel wat waar ik niet meteen opkom hihi

Billy krijgt bijna dezelfde namen maar geen pagadder - dat is ècht voor Chiv gereserveerd hihi maar Billebolleke bvb is dan weer specifiek voor Bill natuurlijk... verder is hij ook scheet etc etc en af en toe ROTkat hahaha

Chivas was nog nooit ROThond lolll - die dus weer blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 1:31

Koosnamen voor jullie dieren? 1841922132 Je hebt wel een hele eerlijke verdeling Moeke! Mooie namen Koosnamen voor jullie dieren? 1768083007

Ik snap die etterbak van Lil wel trouwens. Soms zou je ze ook... Wink

Jaimy is ook vaak Jay en soms Van Jaimsteren.
Davey is vaak Deef en soms Van Deefsteren.
De gerbils zijn met z'n 2-en ook regelmatig de gerbillies.

En skeetie zeg ik ook nog wel regelmatig tegen allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paula
Admin-Wolf
Admin-Wolf
Paula


Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 2:10

Hahaha ja heh Clau - vind ik zelf ook hoor - heel eerlijk zelfs hahahaha

Enne jaja die etterbak snap ik ook hoor is zoiets als Billy die dan de ROTkat is soms heh Koosnamen voor jullie dieren? 1841922132

Enne lijkt dan ook nog is of ie het verstaat want die kop die ie dan trekt die spreekt boekdelen hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 6:40

Meissie,noisypoisy,snowy bowy,missy pissy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 6:55

Anouska (prinsesje)
Rakker (kereltje)
Balou (moppie)
Lucky (lukkepukie)
Chico (vosje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptyza 12 mei - 9:40

Spookie, lompe bull, joekepoekie Koosnamen voor jullie dieren? 1841922132 zoiets is het wel.
Dikkie weet ik eigenlijk niet, zeg meestal 'he knul' als die komt. Of klerekat, hij heeft nu afgelopen nacht voor de 2de keer het bullterrier beeld gesloopt wat ik van annemarie heb gekregen op mijn verjaardag afgelopen jaar, eerst zijn poot en vannacht was het de staart, dus klerekat of rotkat heeft die wel gehoord. Voortaan maar in een reishokje slapen, in de douche mauwt die alles bij een.

Sanchie noem ik vaak sunny of sanny, mickey noem ik mick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptydi 15 mei - 1:29

Haha leuke koosnaampjes hebben jullie ook Koosnamen voor jullie dieren? 1047857299 Koosnamen voor jullie dieren? 510000809

Tja tegenwoordig noem ik Benji nog weleens demente sloompie of blinde kipKoosnamen voor jullie dieren? 1202303031 maar scheelt dat ie het toch niet meer hoort Wink en Benji de penji, sukkeltje, stalkertje en uiteraard ook mijn lieve skattie Koosnamen voor jullie dieren? 4216732284
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptydi 15 mei - 1:53

Spinner, Spinnerman, Poekiepoek, Tijger, Doerak, Dondersteen, vriendje.

Dewi, schijterd.

Gizmo, Kiz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptydi 15 mei - 2:23

Als ik etterbakkie zeg tegen Caro dan reageerd ie altijd erop, maar ik zeg het op een liefkozende manier he!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Emptydi 15 mei - 3:20

Hihi die Lil,ik hoor het je al zeggen.Koosnamen voor jullie dieren? 1768083007

We noemen Yeda wel sloerie of sloertje omdat ze vaak met haar kop omlaag en haar kont omhoog je zit uit te dagen om te spelen,dat noemen ze een speelboog.
Ook noemen we haar ukkepuk,dat is nog van toen ze pup was haha.
Voor de katten hebben we eigenlijk geen koosnaampjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Koosnamen voor jullie dieren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koosnamen voor jullie dieren?   Koosnamen voor jullie dieren? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Koosnamen voor jullie dieren?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ria dieren
» geklede dieren
» Ria thema dieren
» Paula dieren
» Rieta dieren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What's up :: What's up - OPENBAAR :: (Huis)dieren verhalen en vragen-